Min första graviditet :)
5 inlägg • Sida 1 av 1
Min första graviditet :)
Hej på er!
Jag är gravid med mitt första barn. Jag är också styvmamma åt min sambos tvååring.
Min gravida tid går åt till att skämma bort mig själv med diverse skönhetsbehandlingar och massage, eftersom jag lider av dåligt humör och ryggsmärtor i 9 månader.
Jag är gravid med mitt första barn. Jag är också styvmamma åt min sambos tvååring.
Min gravida tid går åt till att skämma bort mig själv med diverse skönhetsbehandlingar och massage, eftersom jag lider av dåligt humör och ryggsmärtor i 9 månader.
- lillaCamilla
- Stammis

Re: Min första graviditet :)
Grattis och välkommen hit. Hoppas att du ska trivas!
Låter som du har en bra inställning till hur du ska ta hand om dig under graviditeten!
Vilken vecka är du i?
Låter som du har en bra inställning till hur du ska ta hand om dig under graviditeten!
Vilken vecka är du i?
-

Lotta72 - Alltid online

Välkommen! Helt rätt att skämma bort dig! Det är man absolut värd som blivande mamma, mamma eller styvmamma! 
-

LineMor - Alltid online

Välkommen hit lillaCamilla och grattis till knodden i magen 
Tråkigt att du har ont och att umöret spökar för dig. Men va härligt att du kan skäma bort dig ordentligt. Det är man värkligen värd som gravid
Va tycker 2 åringen om att få bli store bror/syster?
Tråkigt att du har ont och att umöret spökar för dig. Men va härligt att du kan skäma bort dig ordentligt. Det är man värkligen värd som gravid
Va tycker 2 åringen om att få bli store bror/syster?
- trudy
- Alltid online

5 inlägg • Sida 1 av 1