min bröllopstråd
min bröllopstråd
... hitta inte min som ja startade förrut...
måste få prata av mig lite... nu för ca 4 dar sedan kom nervositeten som ett berv på posten. Började med "mardrömmar" om orakade ben (som on det vore det hemskaste när man har långklänning?) o sen att det dök upp en massa oinbjudna.
92 har tackats ja så på lördag ska ja o svärmor sätta oss ner med mat o sov placering.
det mesta börjar bli klart. ska åka o kolla olika ställen o köpa mat på torsdag. se vad som e billigast.
sen börjar kappan även bli klar.. blev kanske inte lika fin som ja hoppas men ska sy klart så får ja visa upp... smyckena e klara så det känns skönt. enkla i rött o sliver.
det e säkert 100 andra saker ja glömt men viktigast e väl att vi e där på rätt tid o plats o alla har kul.
måste få prata av mig lite... nu för ca 4 dar sedan kom nervositeten som ett berv på posten. Började med "mardrömmar" om orakade ben (som on det vore det hemskaste när man har långklänning?) o sen att det dök upp en massa oinbjudna.
92 har tackats ja så på lördag ska ja o svärmor sätta oss ner med mat o sov placering.
det mesta börjar bli klart. ska åka o kolla olika ställen o köpa mat på torsdag. se vad som e billigast.
sen börjar kappan även bli klar.. blev kanske inte lika fin som ja hoppas men ska sy klart så får ja visa upp... smyckena e klara så det känns skönt. enkla i rött o sliver.
det e säkert 100 andra saker ja glömt men viktigast e väl att vi e där på rätt tid o plats o alla har kul.
-

ToToRo - Alltid online

Re: min bröllopstråd
Ja det är nog det viktigaste hehe, vilka drömmar man kan få egentligen
)
-

tessan35 - Alltid online

Fin ring!! Är den från titanringar??? För jag har nog en likadan fast med fyra stenar istället:) och jag är jättenöjd med den.
-

vildasol - Alltid online

Vildasol- Vi har samma bröllopsdag
)
-

tessan35 - Alltid online

Inte så konstigt om du har mardrömmar när du fixar så mycket.... Ta hand om dig själv mitt i all också, så du får njuta också!
Det va väldiigt mycket att fixa till bröllopet men på bröllopsdagen så släppte jag allt, svärmor hade tagit fel korgar, de ringde om att smultronrankorna hade vissnat när jag satt hos frissan samt att min klänning gick sönder 20min innan vigseln- men jag jagade inte upp mig OCH allt ordnade sig. Det va en fantastisk dag. Hoppas du/ni också får det!
Det va väldiigt mycket att fixa till bröllopet men på bröllopsdagen så släppte jag allt, svärmor hade tagit fel korgar, de ringde om att smultronrankorna hade vissnat när jag satt hos frissan samt att min klänning gick sönder 20min innan vigseln- men jag jagade inte upp mig OCH allt ordnade sig. Det va en fantastisk dag. Hoppas du/ni också får det!
- iväntanstider
- Alltid online

Du SKA vara nervös, annars hade du varit orolig över att du inte är nervös
Det kommer gå jättebra, och även om nått går fel så är det inte hela världen, för ni gifter ju er och det är ju det som är det viktigaste
Det kommer gå jättebra, och även om nått går fel så är det inte hela världen, för ni gifter ju er och det är ju det som är det viktigaste
- shoegal
- Alltid online

hihi, ja dessa drömmar
kommer ihåg att jag drömde att det var bröllop och allt var halvklart. min tärna ringde samma dag och sa att hon var sjuk och inte ville komma, i drömmen övertalar jag henne att komma och gör iordning henne men jag själv är halvklar i håret... haha, hade nog liite ångest över att allt var så "halv-klart", men så har jag lite kontrollbehov och skriver listor och lappar om allt så var nog därför.
Men du kommer få en underbar bröllopsdag tror jag!! Lycka till med allt *kram*
Men du kommer få en underbar bröllopsdag tror jag!! Lycka till med allt *kram*
-

fru Wahlström - Alltid online

vildasol skrev:Fin ring!! Är den från titanringar??? För jag har nog en likadan fast med fyra stenar istället:) och jag är jättenöjd med den.
jepp det e den... älskar den redan
-

ToToRo - Alltid online

Jenima skrev:Åh va roligtFörstår att du har fjärilar i magen, hade jag med haft!
:9 ja trodde ja skulle va helcool o inte va det.. men det höll ju inte så länge... nu måste ja bara bli frisk så jag kan sätta igång med intensivplanering :9
-

ToToRo - Alltid online

iväntanstider skrev:Inte så konstigt om du har mardrömmar när du fixar så mycket.... Ta hand om dig själv mitt i all också, så du får njuta också!
-

ToToRo - Alltid online