Min Älskade vän...
26 inlägg • Sida 1 av 2 • 1, 2
Min Älskade vän...
Hanna Josefine Jarepalm
Min älskade vackra Hanna...10år har gått... 10 ÅR!!
sen du lämna oss och blev en av himlens vackraste änglar!!
Inga ord kan beskriva hur otroligt saknad du är... du va en av mina närmsta vänner... och du är borta!!!
Jag kommer ihåg dagarna innan du togs ifrån mej när vi satt i lekparken på gungorna och pratade killar...
... du hade precis kysst din första och vi va ju så fnittriga!
Diskussionen om pojkar byttes ut mot prat om framtid... vi sa att vi skulle rulla ikapp med rullstolarna på ålderdomshemmet!!
Jag frågade dej vad du ville bli.. ditt svar blev: Jag vill bli sångerska,om jag inte dör först!!
Jag tänkte inte mer på det svaret fören du verkligen va borta...kände du på dej något..älskade Hanna?!
Åhhh, lilla söt, din favorit va Johnny Depp, du hade ALLA hans filmer!! hihi
Vi frossa i Depp när jag sov hos dej..vilket blev OFTA!! du hade ju en TV/video i ditt rum du köpt för dina egna pengar du tjänade på att dela ut GP på helgerna
ÄLSKADE HANNA!!!!
Du va så otroligt vacker i din kista, med din mammas brudklänning på dej, det va det du ville... du sa att du ville gifta dej i den,men istället begravdes du i den!
Du va bara lite bränd på ena kinden och lite på handen.. du hade även en liten tår i högra ögat!
Det såg ut som du sov och jag ville inte lämna dej där ensam!!!!!
Hanna, saknaden efter dej gör ondare för varje år som går!
Hur kan livet ibland vara så fruktansvärt orättvist?! Varför DU och inte JAG?
Älskade vän! Vi ses i Nangijala!!! 
Min älskade vackra Hanna...10år har gått... 10 ÅR!!
sen du lämna oss och blev en av himlens vackraste änglar!!
Inga ord kan beskriva hur otroligt saknad du är... du va en av mina närmsta vänner... och du är borta!!!
Jag kommer ihåg dagarna innan du togs ifrån mej när vi satt i lekparken på gungorna och pratade killar...
Diskussionen om pojkar byttes ut mot prat om framtid... vi sa att vi skulle rulla ikapp med rullstolarna på ålderdomshemmet!!
Jag frågade dej vad du ville bli.. ditt svar blev: Jag vill bli sångerska,om jag inte dör först!!
Jag tänkte inte mer på det svaret fören du verkligen va borta...kände du på dej något..älskade Hanna?!
Åhhh, lilla söt, din favorit va Johnny Depp, du hade ALLA hans filmer!! hihi
Vi frossa i Depp när jag sov hos dej..vilket blev OFTA!! du hade ju en TV/video i ditt rum du köpt för dina egna pengar du tjänade på att dela ut GP på helgerna
ÄLSKADE HANNA!!!!
Du va så otroligt vacker i din kista, med din mammas brudklänning på dej, det va det du ville... du sa att du ville gifta dej i den,men istället begravdes du i den!
Du va bara lite bränd på ena kinden och lite på handen.. du hade även en liten tår i högra ögat!
Det såg ut som du sov och jag ville inte lämna dej där ensam!!!!!
Hanna, saknaden efter dej gör ondare för varje år som går!
Hur kan livet ibland vara så fruktansvärt orättvist?! Varför DU och inte JAG?
- Bilagor
-
- Den Vackraste av Änglar!
- hannajarepalm3.jpg (13.5 KB) Visad 1198 gånger
- virmana
Re: Min Älskade vän...
Jag ryser när jag läser detta...det är så obegripligt orättvist när unga människor dör och speciellt när det sker på det där sättet...
...Stor kram!!
...Stor kram!!
- sprallos
helt sjukt att det gått 10 år.... finns fortfarande inga bra ord. så många så unga som dog helt i onödan. blir en jobbig vecka för många tror jag. skall du gå på några av de minneshögtider som ordnats?
-

Kali - Alltid online

Kali skrev:helt sjukt att det gått 10 år.... finns fortfarande inga bra ord. så många så unga som dog helt i onödan. blir en jobbig vecka för många tror jag. skall du gå på några av de minneshögtider som ordnats?
Vet inte om jag ska gå.. många vänner som är borta.. jobbar... utomlands m,m och jag skulle aldrig klara av att gå själv!
Det blir till att lämna blommor och sitta en stund vid graven som jag brukar.
- virmana
många som dog helt i onödan!
- Tigi
- Alltid online

Så otroligt onödigt... till vilken nytta?! jag är glad att jag var såpass liten att jag inte hade vänner där...men jag har kusiner som miste några av sina nära... detta är en jobbig tid för dem..och andra med förståss...
- Jenima
Åååh, sitter här med en tår på kinden. Du har skrivit väldigt vackert till din vän och jag hoppas och tror att hon kan läsa det därifrån hon är.
-

Koko - Alltid online

Så fint skrivet!! Jag gråter med dig! Jag tror hon vet och kan se hur mycket du tycker om henne! KRAMAR till dig!
- Johanna H
- Alltid online

Usch så hemskt!!! 
Men hon kommer alltid att finnas med dig, din vän Hanna. Du bär men henne i minnet och hon är alltid vid din sida.
*skickar styrkekramar*
Men hon kommer alltid att finnas med dig, din vän Hanna. Du bär men henne i minnet och hon är alltid vid din sida.
*skickar styrkekramar*
-

veronica78 - Alltid online

26 inlägg • Sida 1 av 2 • 1, 2