Maxi Cosi Mobi??
22 inlägg • Sida 2 av 2 • 1, 2
Re: Maxi Cosi Mobi??
Nelia skrev:Nej, mobin ska vara framåtvänd. Vad konstigt att de sa tvärtom???
Ja, nu råddade nog Nelia bort sig själv
- Eva
- Alltid online

Vad konstigt att de på affären sa så. Jag har också läst att den ska vara bakåtvänd.
-

Chobb88 - Alltid online

Jaaa. Och först verkade de jätteförvånade att jag frågade efter en Maxi Cosi och inte en Graco. "De säljer de ungefär två av i året" fick jag som svar (kanske därav okunskapen också). Sen frågade de varför jag skulle ha en framåtvänd stol och jag svarade att de är ju bakåtvända. "Nej, men Maxi Cosi gör inga bakåtvända stolar". Då sa jag att jag hade läst på nätet att Mobi borde vara bakåtvänd. Fast jag blev ju själv också osäker, för man tror ju alltid blint på försäljarna. "Nej, de har inga bakåtvända Maxi Cosi".
Affären propagerar alltid för Graco (inte för att det är nåt fel på märket), men det finns ju ändå andra alternativ än Graco...
Affären propagerar alltid för Graco (inte för att det är nåt fel på märket), men det finns ju ändå andra alternativ än Graco...
- Eva
- Alltid online

Nelia skrev:Nej, mobin ska vara framåtvänd. Vad konstigt att de sa tvärtom???
Mobin går bara att ha bakåtvänd inte framåt.
-

Mickis - Alltid online

Oj läste inte alla inlägg.. Ser nu att det redan rett upp sig. verkar var en ytterst okunnig säljare du pratat med. Jag skulle nog köpt någon annanstans!
-

Mickis - Alltid online

hej ! Jag håller på precis sälja min maxi cosi mobi , det har varti en av de bästa köpt som jag gjorde . Min lila har reset ganska bekvämt i det under 2,5, det var dyrt , men det känns ganska stabil och kraftig , om det skulle hända någonting, tack o lov aldrig , men ibland man måste bromsar och känns det bra att barn har en trygg plats i bilen, jag skulle gärna har det kvar för att det gå att vända , men min lila har vuxit ur stolen för fort, men ändå vi har använd stolen längre än det första stol.
Hon har sovit också bra för att man kan byta position utan störa barn som sover och ge bra stöd för huvud med sidas design .
Men jag tro att det spela igen roll hur mycket man veta om en stol , man måste har magen känslan att man har hitta rätta stol till sitt barn , då kan man åka med sin skatt lugn för att har valt rätt. Lycka till med leta !!!
Hon har sovit också bra för att man kan byta position utan störa barn som sover och ge bra stöd för huvud med sidas design .
Men jag tro att det spela igen roll hur mycket man veta om en stol , man måste har magen känslan att man har hitta rätta stol till sitt barn , då kan man åka med sin skatt lugn för att har valt rätt. Lycka till med leta !!!
- gerlandia
- Nykomling

22 inlägg • Sida 2 av 2 • 1, 2