Måste klagan (OBS MYCKET FULA ORD)
6 inlägg • Sida 1 av 1
Måste klagan (OBS MYCKET FULA ORD)
JA ÄR SÅ JÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄVLA ARG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Min mamma är fan dum i huvudet...hon ägnar max 3 gr per år på min son och de gör mig förbannad. Hon lägger sig i va ja äter och va ja gör och varför ska hon de när hon inte bryr sig egentligen. Senast igår skulle ja va roligt och la ut en kommentar på facebook om att om inte mamman kommentera inom en timme så är hon skyldig bla bla bla och där va chips medskrivet och va får ja för kommentar. CHIPS ÄR INTE NYTTIGT!!! Va fan hon har väl för HELVETE aldrig brytt sig om sånt förut och ny är hon värsta anorektiska offret ser ju för fan ut som en tarm bara för hon ser ut som en tar mår skit och inte är gravid ska hon väl för FAAAAAAAAAAAAAAan inte tycka ner en som är gravid tjock och hemsk....SATAN va arg ja är alltså ja funderar HELT JÄVLA ÄRLIGT på att sluta umgås med min mamma.
Hon har ju inte ens grattat min son på 2årsdagen än och han fyllde ju för fan för 28 dagar sen. Hon bryr sig mera om min morbrors lilltjej än sina egna barnbarn. Och då hon väl hör av sig så är de bara hjälp mig hjälp mig hjälp mig och inte fan får man nåt tillbaka. För helvete kvinna ta rätt på ditt liv du lever du har barnbarn och 4 egna barn lev för dom och va inte så jävla självupptagen och arrogant och så JÄVLA BITCHIG.....
hon är så jävla utseendefixerad nu så de är skrämmande uscha nu ska ja inte klaga nå mera tycker synd om er som måste läsa detta men suck säger ja bara orka ha en sådan mamma ..... NOT
Min mamma är fan dum i huvudet...hon ägnar max 3 gr per år på min son och de gör mig förbannad. Hon lägger sig i va ja äter och va ja gör och varför ska hon de när hon inte bryr sig egentligen. Senast igår skulle ja va roligt och la ut en kommentar på facebook om att om inte mamman kommentera inom en timme så är hon skyldig bla bla bla och där va chips medskrivet och va får ja för kommentar. CHIPS ÄR INTE NYTTIGT!!! Va fan hon har väl för HELVETE aldrig brytt sig om sånt förut och ny är hon värsta anorektiska offret ser ju för fan ut som en tarm bara för hon ser ut som en tar mår skit och inte är gravid ska hon väl för FAAAAAAAAAAAAAAan inte tycka ner en som är gravid tjock och hemsk....SATAN va arg ja är alltså ja funderar HELT JÄVLA ÄRLIGT på att sluta umgås med min mamma.
hon är så jävla utseendefixerad nu så de är skrämmande uscha nu ska ja inte klaga nå mera tycker synd om er som måste läsa detta men suck säger ja bara orka ha en sådan mamma ..... NOT

- Supermamman
- Har vimedbarn.se som startsida

Re: Måste klagan (OBS MYCKET FULA ORD)
Nej usch, det där lät inget vidare..
Går det att prata med henne och säga hur du känner dig?
- sprallos
Ne de är ingen mening att prata med henne för då trycker hon bara ner ändå mera tyvärr...
- Supermamman

Onekligen tar hon din energi, och då skulle jag (om jag vore i din sits) lägga henne åt sidan en stund tills du har energi, lust och ork att konfrontera henne. Nu är du gravid och har en tvååring som tar din tid, så var rädd om din ork!!!
Kram och lycka till med din blivande förlossning och allt annat!!!
Kram och lycka till med din blivande förlossning och allt annat!!!
- Lejonella
- Alltid online

tack Lejonella jo ja har kommit fram till samma sak ja oxå och min sambon tycker detsamma han me. Så ja har satt på ignoreknappen på max 
- Supermamman

Bra beslut...nu ska du ha fokus på bebis och storebror. Ignorera....järnet!
- sprallos
6 inlägg • Sida 1 av 1
Återgå till Allmänna trådar i föräldrasnack