mardrömmar
4 inlägg • Sida 1 av 1
mardrömmar
Hej när kan barn börja drömma mardrömmar. min pojke år 8 månader och vaknar en stund efter han har sommnat och skriker. idag var det så igen. vi var hemma hoss min mamma idag och då skrek han nästan hella tiden. och det var lika dant när vi var hemma hoss pappa då skrek han på natten. Är det någon som vet vad det kan vara om det bara är en slump att han gråter på natten när vi har varit hemma hoss någon heller kan det vara att han drömmer om det som hänt under dagen och att han drömmer att han är hemma hoss min mamma och börjar gråta i sömnen
kram sara
kram sara
- sara islam
- Kan inte slita sig från vimedbarn.se

Re: mardrömmar
Jag vet faktiskt inte när dom börjar drömma, det är ju ganska svårt att kolla upp.
Men jag har för mig att det är ganska vanligt att dom ibland vaknar upp från "mardrömmar".
Ophelia gjorde så ibland men det var när hon var ca 3 månader.
Det kan säkert bli rörigt om det är mycket som har hänt under en dag.
Men jag har för mig att det är ganska vanligt att dom ibland vaknar upp från "mardrömmar".
Ophelia gjorde så ibland men det var när hon var ca 3 månader.
Det kan säkert bli rörigt om det är mycket som har hänt under en dag.
-

Medea - Alltid online

Jag har också för mig att de inte är några problem att utmäta en jäkla massa aktivitet men det är svårt att bedöma om det är just mardrömmar eller ej.
Det är nog ganska naturligt att det blir en del skrik om det är mycket som händer i själ och kropp. Det är nog ganska naturligt och jag tror inte att det är något att oroa sig över.
När dom blir lite äldre är det nog lättare att se att det just är mardrömmar.
Det är nog ganska naturligt att det blir en del skrik om det är mycket som händer i själ och kropp. Det är nog ganska naturligt och jag tror inte att det är något att oroa sig över.
När dom blir lite äldre är det nog lättare att se att det just är mardrömmar.
-

Medea - Alltid online

Min lilla Oliver har drömt mycket sen han var runt sex månader, det märkte jag på hur han var i sömnen. Det har lugnat ner sig nu men senast inatt vaknade jag av att han grät och då var det i sömnen.
Han blir lugn bara jag stryker honom över ryggen så kan vi gott sova vidare!
Jag läste förut att bebisar börjar drömma mer vid sex månader och att det då skulle vara mardrömmar, nu kan jag också ha tjorvat ihop det lite men om jag kommer ihåg rätt var det så.
Att man märker att det är mardrömmar är väl på hur de låter i sömnen eller nåt.
Nej nu snurrar det ihop sig i huvudet på mig haha
Han blir lugn bara jag stryker honom över ryggen så kan vi gott sova vidare!
Jag läste förut att bebisar börjar drömma mer vid sex månader och att det då skulle vara mardrömmar, nu kan jag också ha tjorvat ihop det lite men om jag kommer ihåg rätt var det så.
Att man märker att det är mardrömmar är väl på hur de låter i sömnen eller nåt.
Nej nu snurrar det ihop sig i huvudet på mig haha
- Danem
- Alltid online

4 inlägg • Sida 1 av 1