Mammas Lilla hjälpreda
16 inlägg • Sida 1 av 2 • 1, 2
Mammas Lilla hjälpreda
Lite bilder på Oliver.. 
- Bilagor
-
- städa , städa , städa.
- telefonbilder 038.jpg (63.49 KB) Visad 104 gånger
-
- åså måste vi ta under soffan..*Ler*
- telefonbilder 039.jpg (64.71 KB) Visad 106 gånger
-

Carola - Alltid online

sv
Cecilia* skrev:Haha, vad gulligt! Vilken tur att han håller koll så att inte mamma har fuskat under soffan!
Skrattar... ja, visst e de ruskigt vad de lär sig fort... Phuuu...
Han är helt galen i dammsugaren.. då jag tar fram den kommer han med sina stapplande steg och ska OXÅ dammsuga... sen när jag går runt här i lgh:en så hänger han därbak å åker med...
-

Carola - Alltid online

Ja, visst är det!
Hihi, Niklas tycker också om att åka på dammsugaren. Han brukar dock inte få dammsuga så mycket, han är så vild och galen så jag är rädd att både blomkrukor och TV ska åka i golv när han är i farten!
Jag funderade på att köpa en leksaksdammsugare förut men jag tyckte den var så dyr så jag blev lite snål, men det kanske är värt det ändå! Det skulle nog uppskattas!
Jag funderade på att köpa en leksaksdammsugare förut men jag tyckte den var så dyr så jag blev lite snål, men det kanske är värt det ändå! Det skulle nog uppskattas!
- Cecilia*
- Alltid online

Re: sv
Carola skrev:Cecilia* skrev:Haha, vad gulligt! Vilken tur att han håller koll så att inte mamma har fuskat under soffan!
Skrattar... ja, visst e de ruskigt vad de lär sig fort... Phuuu...![]()
Han är helt galen i dammsugaren.. då jag tar fram den kommer han med sina stapplande steg och ska OXÅ dammsuga... sen när jag går runt här i lgh:en så hänger han därbak å åker med...
-

Xena66 - Alltid online

-

ToToRo - Alltid online

16 inlägg • Sida 1 av 2 • 1, 2
Återgå till Foto & scrapbooking