maguppdatering
8 inlägg • Sida 1 av 1
maguppdatering
Här kommer en uppdatering av magen bara 1 månad kvar
- Bilagor
-
magen nr 2 bild 2.jpg- (37.68 KB) Nerladdad 67 gånger
- Supermamman
- Har vimedbarn.se som startsida

Re: maguppdatering
Fin mage 
Är så avundsjuk på er som har stora goa fina magar, jag ser bara fet ut.
Är så avundsjuk på er som har stora goa fina magar, jag ser bara fet ut.
-

Nelia - Alltid online

tack för att snälla kommentarer 
Nelia: ja ser lite fet ut ja me så du behöver inte känna dig ensam......fick kommentaren bara för någon vecka sen av min granne....hur mycket har du gått upp egentligen...och då har ja gått upp 13 kilo
snacka ledsen å fet ja kände mig då ja fick höra den kommentaren.
Eller vi tar de från början så får ni höra hela konversationen för de va verkligen hemskt...."hur mycket har du gått upp nu egentligen? 13 kilo ungefär. Men ja gick upp 38 med theo. Oj så jävla mycket...va de därför du inte KUNDE GÅ NER (tårarna sprutade inombords på mig) ne ja gick ner bra mycket men mat e gått å ja vart gravid igen och fick missfall och sen bantade ja igen och hann inte gå ner så mycket innan ja vart på tjocken igen (som synes) ja ja fick ja till svar".....gamla människor ska ibland hålla KÄFTEN...ursäkta mina ordval...
Nelia: ja ser lite fet ut ja me så du behöver inte känna dig ensam......fick kommentaren bara för någon vecka sen av min granne....hur mycket har du gått upp egentligen...och då har ja gått upp 13 kilo
Eller vi tar de från början så får ni höra hela konversationen för de va verkligen hemskt...."hur mycket har du gått upp nu egentligen? 13 kilo ungefär. Men ja gick upp 38 med theo. Oj så jävla mycket...va de därför du inte KUNDE GÅ NER (tårarna sprutade inombords på mig) ne ja gick ner bra mycket men mat e gått å ja vart gravid igen och fick missfall och sen bantade ja igen och hann inte gå ner så mycket innan ja vart på tjocken igen (som synes) ja ja fick ja till svar".....gamla människor ska ibland hålla KÄFTEN...ursäkta mina ordval...
- Supermamman
- Har vimedbarn.se som startsida

Att folk inte kan lära sig att hålla mun. Suck. Vikt och kropp är känsliga grejer för sjutton! Du ska se att du får tid att bli av med kilona när bebis väl kommit. Kram!
-

Nelia - Alltid online

Fy vilken tankelös människa du verkar ha till granne Supermamman. Vissa borde verkligen lära sig att hålla tyst ibland.
Jag tycker att du har en fin mage och ska inte ta illa åt dig alls.
Jag tycker att du har en fin mage och ska inte ta illa åt dig alls.
-

thepal - Alltid online

8 inlägg • Sida 1 av 1
Återgå till Allmänna trådar i föräldrasnack