Magsjuk Joel...
26 inlägg • Sida 2 av 2 • 1, 2
Re: Magsjuk Joel...
Coca cola är ju vätskedrivande så det är nog inte så bra, om man är ute efter att han ska få i sig vätska, alltså... men annan läsk kan ju funka, eller saft eller apelsinjuice så blir det ju lite vitaminer också. Hoppas han kryar på sig stackarn!
- Kakan
- Alltid online

Alla har gett så bra tips redan så jag vill bara skicka en tumhållning för att han ska bli frisk snabbt.
Isabelle 080725
Josefine 100330
Josefine 100330
-

Strumpan - Alltid online

Jag fick alltd sockerdricka när jag var magsjuk som barn.
Hoppas han kryar på sig snabbt!
Hoppas han kryar på sig snabbt!
- Fru S.
- Alltid online

Lider med Joel extra mycket eftersom jag roar mig med samma just nu som du vet....urk.
Mitt tips är saft, isglass (mjölkig glass gör honom bara slemmig) och sen bara låta honom äta det han vill mer eller mindre
Mitt tips är saft, isglass (mjölkig glass gör honom bara slemmig) och sen bara låta honom äta det han vill mer eller mindre
- sprallos
Jag har hört att apelsin gör dom dåliga i magen. Så om han redan är risig i magen (bajset alltså) så skulle jag försöka undvika apelsin juice.
Hoppas han mår bättre!
Hoppas han mår bättre!
-

Shrin - Alltid online

Han mår mycket bättre idag! Har sovit hela natten och fick i sig en halv flaska välling (vågade inte ge mer) och nu åt han även en rostmacka och lite mjölk till det. Aptiten är tillbaka!
Det var en snabb magsjuka, skönt!!
Och vi vuxna klarade oss också, känns extra bra eftersom vi ska vaccinera oss på måndag.
Det var en snabb magsjuka, skönt!!
Och vi vuxna klarade oss också, känns extra bra eftersom vi ska vaccinera oss på måndag.
-

Nelia - Alltid online

Så skönt att höra! Magsjuka går ju oftast över ganska fort som tur är. Sen kan det ju ta några dagar tills man är helt återhämtad.

-

Redhotwera - Alltid online

Vad skönt att höra att han är på bättringsvägen! Skönt att aptiten är på väg tillbaka också 
- shoegal
- Alltid online

26 inlägg • Sida 2 av 2 • 1, 2
Återgå till Barns hälsa & utveckling