Lo älskar vattenlek!
24 inlägg • Sida 2 av 2 • 1, 2
Re: Lo älskar vattenlek!
Vad mysigt! Och vad liten hon ser ut i bumbon, hihi. Fast hon är ju rätt mycket yngre än min plutt. Konstigt vad snabbt man glömmer. Jag minns inte hur Vincent var för en månad sedan ens! Är helt uppe i hans nuvarande ålder hela tiden. Det där bordet till bumbon har jag inte sett förut, vilken bra grej! Funderade på bumbo när Vincie var mindre, men det var liksom lite väl sent för den nästan när jag funderade på att köpa. Tror kanske att jag skaffar en till nästa barn, iaf om han/hon tycker lika illa om babysittern som Vincie gjorde. För övrigt tycker jag att Lo är grymt söt! -som vanligt! Och så vet du ju att jag älskar namnet, är så avundsjuk. =)) Sambon vill verkligen inte döpa vår eventuella framtida dotter till det... men man kan ju alltid drömma lite.
-

moia - Alltid online

så söt hon är! Min stora klump såg ut som en michelin i den åldern när han satt i sin bumbo! men han älskar att duscha i den han också. 
- Leonsmamma
- Har vimedbarn.se som startsida

Åhh hon e så söt lille Lo.
va bra med en sån stol. har du köpt den på babyproffsen eller??
va bra med en sån stol. har du köpt den på babyproffsen eller??
-

mia* - Alltid online

TAck ska ni ha!
Ja, det är en bumbo från Babyproffsen!
Den är som sagt..toppen!
Ja, det är en bumbo från Babyproffsen!
Den är som sagt..toppen!
-

Lyckans Lo - Alltid online

Gud va söt hon är!
Hon är alltid så glad och charmig på alla bilder. Hon verkar rätt "tidig" också, med tanke på tidigare bilder jag sett där hon är så stadig och duktig i nacken och nu sitter hon ju jättefint i sin bumbo! (ska nog införskaffa en sån, de verkar kanonbra!)
-

fru Wahlström - Alltid online

24 inlägg • Sida 2 av 2 • 1, 2
Återgå till Foto & scrapbooking