Liten fundering( Blev lite långt)
3 inlägg • Sida 1 av 1
Liten fundering( Blev lite långt)
Börjar fundera på om Julia inte trivs i sin spjälsäng, Hon somnar runt 20 på kvällarna, vaknar runt 21.30 till ca 22 sen 00.30, 02.30, 5.00, 7.00, sen sover hon till ca 9.. Sover oftast bara en gång på dagen, sen vill hon ha välling när hon vaknar där vid 21.30 sen ska hon ha igen vid 00.30 sen vid 5.. Har försökt med gröt och macka en timme innan hon får välling för natten, men vaknar så hela tiden i snart 2v.. Å till råga på allt så slutade hon med sin napp då hon va så förkyld för ca 1 mån sen.. Så den kan man inte försöka med att ge henne längre, och varje gång hon vaknar måste man stå och klappa henne på rumpan i kanske 20 min varje gång innan hon somnar om
det börjar kännas nu att man inte får sovit riktig på nätterna. Som tur är går ju gubben upp också, men han går ju upp ca 03.30 för att åka till jobbet strax efter 4.. Så han behöver ju oxå lite sömn.. Så om någon har något förslag på vad man kan göra så tar jag tacksamt emot det 
-

tessan35 - Alltid online

Re: Liten fundering( Blev lite långt)
mini-mamman- Tack för ditt svar, vi har även prövat att hon ligger jämte oss, men eftersom hon rör på sig så mycket i sömnen (den lilla som är
) så kan man vakna av att hon ligger i fotändan, och risken är att hon ramlar ur sängen om man nu inte skulle råka vakna just när hon hamnar där nere.. Ja ja hoppas att det är en fas hon har kommit in i, är inte alls van vid att någon vaknar som hon gör på nätterna, mina andra 6 barn har alltid sovit fån tidig ålder..
-

tessan35 - Alltid online

Re: Liten fundering( Blev lite långt)
Oj, låter inte alls kul. Jag skulle prova vad som helst i det läget tror jag. Testa en annan säng du.

-

Redhotwera - Alltid online

3 inlägg • Sida 1 av 1
Återgå till Barns hälsa & utveckling