Linnea säger HEJ!
13 inlägg • Sida 1 av 1
Linnea säger HEJ!
Hej hej på er .. en liten vinterhälsning till alla från oss! ...
Snart åker vi hem till Göteborg igen. Saknar min sambo och Linnea saknar sin pappa! .. Så nu kan det gå ett tag till innan jag åker upp igen
Så det är både skönt att komma till Gbg igen .. men ändå inte, vill ju inte ner till blåsten oc hregnet
Snart åker vi hem till Göteborg igen. Saknar min sambo och Linnea saknar sin pappa! .. Så nu kan det gå ett tag till innan jag åker upp igen
Så det är både skönt att komma till Gbg igen .. men ändå inte, vill ju inte ner till blåsten oc hregnet
-

nita - Alltid online

Ja hon blir väldigt rödrosig när det e lite blåsigt och kallt. Så jag får se till att smörja in henne för hon blir så torr om kvällarna. Lite jobbigt då , annars trivs hon jättebra ute när vi går! 
-

nita - Alltid online

va fin hon e... blir så gla av vintriga hälsningar.... här e det ett litet pudertäcke på marken men solen lyser
-

ToToRo - Alltid online

Å va gulligt med rosiga kinder, hon ser så frisk och fräsh ut! ( om man kan säga så) Du fattar säkert vad jag menar 
-

oOTINDRAOo - Alltid online

Tack alla "säger" Linnea
snart blir det full fart med fika igen!!
Linnea är hur pigg och glad som helst! Hon har även lärt sig "prutta" med munnen, ska se om jag kan lägga upp ett filmklipp sen!!!
snart blir det full fart med fika igen!!
Linnea är hur pigg och glad som helst! Hon har även lärt sig "prutta" med munnen, ska se om jag kan lägga upp ett filmklipp sen!!!
-

nita - Alltid online

13 inlägg • Sida 1 av 1
Återgå till Foto & scrapbooking