Letar buggy... nu med recension...
22 inlägg • Sida 2 av 2 • 1, 2
Re: Letar buggy...
Ååh kan du inte skriva vad du tycker om vagnen sen när du använt den ett tag? För jag funderar ju på att köpa en sådan 
-

Nelia - Alltid online

Re: Letar buggy...
Ang bugaboo Bee och snö, det tror jag inte är en bra kombination. Hjulen är ju så små. Vi hade en graco med ungefär likadana hjul, men vi köpte en ny vagn för att vi inte tror att den kommer att vara så rolig att köra i snön med.
Men en bugaboo bee är ju annars så snygga och smidiga! En sån ville jag och min man ha.
Men en bugaboo bee är ju annars så snygga och smidiga! En sån ville jag och min man ha.
-

Chobb88 - Alltid online

Re: Letar buggy... nu med recension...
Som sagt det blev en chicco enjoy evolution.
Har nu kunnat testa den i mer än en månad och kan säga att jag är väldigt nöjd, särskilt att den är så smidig att fälla upp och ihop när man har en vilding på armen och ligg-läget är verkligen perfekt att ha.
Det enda jag kan klaga på är att jag gärna hade velat ha den ännu lite mindre i hopfällt format eftersom vi har en mercedes a-klass med väldigt litet utrymme i bak. Men den passar in iallafall, och nog kan jag trycka in 1-2 matkassar också om jag måste (-:
Sen saknar jag att den inte har höj och sänkbara handtag då A är 30 cm längre än mig.
Jag tror inte att den perfekta vagnen finns, men denna fyller absolut sin funktion som lätt-medtagbar buggy att ha med sig i bilen och den är inte sååå dyr heller.
Har nu kunnat testa den i mer än en månad och kan säga att jag är väldigt nöjd, särskilt att den är så smidig att fälla upp och ihop när man har en vilding på armen och ligg-läget är verkligen perfekt att ha.
Det enda jag kan klaga på är att jag gärna hade velat ha den ännu lite mindre i hopfällt format eftersom vi har en mercedes a-klass med väldigt litet utrymme i bak. Men den passar in iallafall, och nog kan jag trycka in 1-2 matkassar också om jag måste (-:
Sen saknar jag att den inte har höj och sänkbara handtag då A är 30 cm längre än mig.
Jag tror inte att den perfekta vagnen finns, men denna fyller absolut sin funktion som lätt-medtagbar buggy att ha med sig i bilen och den är inte sååå dyr heller.
-

lisap - Alltid online

Tack för din recension!
Det lutar som sagt åt en sådan till våren.. Skönt att veta att en är nöjd iaf 
-

Nelia - Alltid online

Säger bara Bugaboo Bee! Den är klockren och enda sulky och vagn också för den delen som du behöver. Jobbigt att räkna upp alla fördelar men denna artikel säger det mesta om varför vi gillar Bee så skarpt:
http://www.rightinfonow.com/sv/bugaboo-bee
http://www.rightinfonow.com/sv/bugaboo-bee
- eva10
- Nykomling

22 inlägg • Sida 2 av 2 • 1, 2
Återgå till Barnsäkerhet & barnvagnar