Leksaker
14 inlägg • Sida 1 av 1
Ja jag har kvar 2 av mina favoriter,den största favoriten är en mjukishund som jag fick julen då jag var sju år(1973) så pricken blir nu 24 år gammal på julafton och döpt efter vår stövare vi hade då.
Sen har jag ett annat mjukis"djur" som jag vann på en festival samma år på ett ställe som heter Viskan och där uppträde en grupp som hette Rockfolket och sångaren i det bandet kallades "Burken" han såg ut som en också lika kort och rund,så naturligtvis fick detta "djur" namnet Burken efter honom då.
Sen har jag ett annat mjukis"djur" som jag vann på en festival samma år på ett ställe som heter Viskan och där uppträde en grupp som hette Rockfolket och sångaren i det bandet kallades "Burken" han såg ut som en också lika kort och rund,så naturligtvis fick detta "djur" namnet Burken efter honom då.
-

Xena66 - Alltid online

Har ganska mycket kvar hos mina föräldrar.
Ella och hennes kusiner leker med sakerna idag.
Mest bilar och trätågbanor som jag verkligen minns och tyckte mycket om.
-

Ellas pappa - Alltid online

Xena66 skrev:Ja jag har kvar 2 av mina favoriter,den största favoriten är en mjukishund som jag fick julen då jag var sju år(1973) så pricken blir nu 24 år gammal på julafton och döpt efter vår stövare vi hade då.
JAAA,,,,burken och rockfolket hette dom va?
Minns en låt som dom gjorde,,,,Huvudstabadet,,,hi-hi
-

Helen - Alltid online

MissGanja skrev:Jag leker fortfarande med leksakerMin favorit är Tage. Han är med överallt i stort sett och han älskar choklad och de mest som är ätbart...
-

Xena66 - Alltid online

Helen skrev:Xena66 skrev:Ja jag har kvar 2 av mina favoriter,den största favoriten är en mjukishund som jag fick julen då jag var sju år(1973) så pricken blir nu 24 år gammal på julafton och döpt efter vår stövare vi hade då.
JAAA,,,,burken och rockfolket hette dom va?
Minns en låt som dom gjorde,,,,Huvudstabadet,,,hi-hi
-

Xena66 - Alltid online

14 inlägg • Sida 1 av 1
Återgå till Barnaktiviteter & Barnkalas