Leka o lära samtidigt!
19 inlägg • Sida 2 av 2 • 1, 2
När Ronja är sur och grinig och ingenting verkar kul så matar vi fiskarna ocksåacko skrev:Jennifer gillar att ladda tvättmaskinen.
Hon brukar öppna garderoben och ta en famn full med rena kläder som hon går och baxar ner i tvättmaskinen .....
Mata fiskarna är en höjdare. Det blir oftast argt skrikande när man förklarar att nu kan dom inte få mer mat! och vattnet redan är helt grumligt
-

ashe2 - Alltid online

Har ni köpt ny säng nu?! Somnar hon i den? Ronja har börjat hoppa omkring och busa så fort man lägger henne i sin sängStina skrev:Jaaa underbara!! Tänker på att lilla ligger i sin nya säng nu!! o så sött! Hoppas att hon kommer börja älska att sova där så att det inte blir nå problem!!
-

ashe2 - Alltid online

Så har det ju varit,.... Men nu j*vlar
bebisen kommer ju snart! hon bara måste lära sig! Så himla sur!! Skriker o gråter o pekar mot vår säng!!! Men jag vet ju att hon bara testar!!!
Stina Sandström heter jag och är grundare av Vi med barn och även gravidsajten Minbebis.com. Vill du veta mer om mig kan du läsa min blogg!
-

Stina - Admin
Lek&lär!
Lilleman brukar hjälpa till med att göra frukost,sen älskar han dammsugarn så då får han "dammsuga". Fast det går ju oftast ut på möjligheten att få stå lutad över luftfiltret på den så att håret blåser rakt upp
,han ser så otroligt rolig ut just då!
-

Xena66 - Alltid online

19 inlägg • Sida 2 av 2 • 1, 2
Återgå till Barnaktiviteter & Barnkalas