Låtsaskompisar?
17 inlägg • Sida 2 av 2 • 1, 2
Re: Låtsaskompisar?
soltrollet: vad kusligt, men det är nog bara fantasi och att hon gillar farfar så mycket så hon vill ha honom hos sig :9
grattis till 2:an.
grattis till 2:an.
- HärligaTöser
- Alltid online

Re: Låtsaskompisar?
Hobbe lekte med hundarna och han visade dem ofta för mig... han kunde peka på dem, eller så bar han på dem...
Jag kanske klassas som en människa som är "dum i huvudet" med jag vet vad jag såg när jag var liten, jag vet vad jag fick gå igenom själv, för mina föräldrar pratade bort det med drömmar eller påhitt!! Jag tror att barnen behöver accepteras i det dem ser... (eller hittar på om man är av den inställningen)
Låt de leka, men börjar det bli otäckt så får ni tillsammans säga åt den "dumma" att lämna er ifred.... =)
Jag kanske klassas som en människa som är "dum i huvudet" med jag vet vad jag såg när jag var liten, jag vet vad jag fick gå igenom själv, för mina föräldrar pratade bort det med drömmar eller påhitt!! Jag tror att barnen behöver accepteras i det dem ser... (eller hittar på om man är av den inställningen)
Låt de leka, men börjar det bli otäckt så får ni tillsammans säga åt den "dumma" att lämna er ifred.... =)
-

30-åringen - Alltid online

17 inlägg • Sida 2 av 2 • 1, 2
Återgå till Barns hälsa & utveckling