Banner Forum Image

Lammskinn till liggdel

Barnkläder, bebiskläder, tipsa om butiker som har rea, barnrumsinredning och leksaker

Lammskinn till liggdel

Inläggav tinali » sön apr 18, 2010 22:27

Vet någon var man kan köpa små lammskin anpassade till liggdelen, har sett det i en butik men nu hittar jag inte. Som ett minilammskinn. Har fått lite noja på att ha det då det även ska fungera som svalt under sommaren och vill att bäsen ligger mjukt. Dante hade inget och tyckte att hur jag än la filtar osv under honom så plattades de ju liksom till och blev ganska stumma, har ni ngt annat tips.. Iof jag hade ju täcke och kudde till dante.. Det la jag ju under hono
ibland för komfort när det inte behövdes som täcke, kanske ska göra det nu med... Vad är det som gör att när man är gravid vill man köpa allt? Oavsett om man behöver det eller inte? Tyckte ju det lät mysigt med lammskinn bara..svaaammel. Ska lägga mig nu!
Bild

Bild

Bild
tinali
Alltid online
Alltid online

Re: Lammskinn till liggdel

Inläggav shoegal » sön apr 18, 2010 22:59

Kan du inte köpa ett vanligt och skära till så det passar just er vagn? Vi skar till det som vi hade till liggdelen, så det passade just till den.
Bild
shoegal
Alltid online
Alltid online

Inläggav Ki27 » mån apr 19, 2010 21:36

Jag har ett vanlig lammskinn.
Hade det i liggdelen som det var, inga problem. Vikte bara det i kanterna, det blev mysigt o pysigt ;) Och då är vår liggdel ganska liten om man jämför med typ Emmaljungas vagnar.
Nu ligger det i sittdelen!
Ki27
Alltid online
Alltid online

Inläggav ToToRo » tis apr 20, 2010 12:57

ja köpte ett vanligt babylammskin och sen struntade ja i att vissa småhörnor stack upp :)
Användarvisningsbild
ToToRo
Alltid online
Alltid online

Återgå till Shoppingtips