Banner Forum Image

Kusinbomb :)

Snack om allt möjligt!

Re: Kusinbomb :)

Inläggav Taweret » fre dec 25, 2009 22:58

Vad trevligt med så många kusiner så tätt. Jag är rädd att våra barn blir utan kusiner :(
Bild

Bild
Taweret
Alltid online
Alltid online

Inläggav Strumpan » fre dec 25, 2009 23:06

Å vad roligt, grattis får man väl säga!

Min syster ska ha barn en månad efter mig, så här blir det täta kusiner med :) . Härligt!
Isabelle 080725
Josefine 100330
Användarvisningsbild
Strumpan
Alltid online
Alltid online

Inläggav vildasol » lör dec 26, 2009 01:49

Vad roligt för er!!! Vi har inga kusiner i sikte på länge... inga av våra 3 bröder har ens någon att skaffa barn med än, om det ens blir. :(
BildBild

BildBild
Användarvisningsbild
vildasol
Alltid online
Alltid online

Inläggav sprallos » lör dec 26, 2009 11:08

Ååå vad kul med jämnåriga kusiner! Jag har själv några st och vi har haft superkul under uppväxten. Victor har dock inga....den yngsta är 8år och sen är det 12år, 15år och uppåt till 20år.
sprallos

Inläggav Kali » lör dec 26, 2009 11:24

vad roligt!!

min bror har en flicka som är 1 år så mellan henne Jakob o min lilla som kommer blir det 1 år mellan varje. Jakob har redan roligt med henne o säger hennes namn om och om igen :) Sen har brorsan en tjej som är 7 år också men där är nog avståndet lite för långt för att det skall bli samma sak. På A's sida har Jakob 12 kusiner mellan 4 och 25 år! Och han har ändå tre bröder som inte har några barn varav två skall gifta sig inom närmaste åren så det kan nog bli chans på fler.... ;)
Användarvisningsbild
Kali
Alltid online
Alltid online

Inläggav moia » sön dec 27, 2009 00:29

Åh vad roligt! Så skulle jag också ha det om jag fick välja, men brorsan och hans tjej är lite sega med barnskaffandet, haha.

Strumpan: Ja just det, din syster skulle ju ha nästan samtidigt. Minns det när du skriver det. Jättekul ju, hoppas ni fotar era magar tillsammans! =D

Jag har ju en nära tjejkompis vars dotter var beräknad en vecka efter Vincent (men föddes 5 v för tidigt) och nu är hennes tvåa beräknad bara någon vecka innan min tvåa. Vi har verkligen inte försökt tajma något, men det är så himla kul att det råkat bli så här! Vi har väldigt mycket glädje av varandra.
Användarvisningsbild
moia
Alltid online
Alltid online

Inläggav milla » sön dec 27, 2009 22:02

Vad roligt :D Min syster fick en pojke 3 veckor efter att vi fick våran lilla tjej och så har vi ju våran lilla kille oxå som bara är 1år o 5mån äldre än dom :D som du säger man hoppas att dom kommer ha nytta av varnadra under uppväxten :D
[url=http://lilypie.com]Bild[/url
Bild
milla
Alltid online
Alltid online

Återgå till Föräldrasnack