kudde?
9 inlägg • Sida 1 av 1
Linnea har haft kudde från första början. Köpte på Babyproffsen "Rätt Start" .. Jättebra! Tunn och formad.
-

nita - Alltid online

Vi köpte också en sån där "Rätt Start" som Nita nämner. Det var efter inrådan av personalen på BB. Som Lollo skrev lade vi också Niklas med både huvud och axlar på kudden. Nu för tiden så skulle han lika gärna kunna vara utan kudde, han somnar på kudden men sen snor han runt och hamnar oftast med fötterna på kudden istället. 
- Cecilia*
- Alltid online

Joel har också sovit med kudde från start. Lägger honom med huvud och axlar på kudden. Men oftast så har han flyttat sig så mycket under natten så han ligger antingen med bara en liten del av huvudet kvar på kudden eller så ligger han helt och hållet nedanför den 
-

Nelia - Alltid online

då e det vell dax å börja då.. jag har också en 'rätt start' kudde som jag ska ta å plocka fram.
Tack!
Tack!
- seacucumber
- vimedbarn.se skribent

Re: kudde?
Kalle har aldrig haft kudde... Eller - rättare sagt - han har aldrig använt kudden. Jag har en sån där "Rätt Start" kudde i hans säng, den var kvar sedan storebror var liten, men Kalle vill inte ligga på den. Han föredrar att ligga utan kudde. Dessutom rör han sig så mycket när han sover att han sällan ligger åt "rätt håll" i sängen.
-

HelenaS - Alltid online

9 inlägg • Sida 1 av 1
Återgå till Barns hälsa & utveckling