Köpt ny vagn! En Cybex Onyx
20 inlägg • Sida 1 av 2 • 1, 2
Köpt ny vagn! En Cybex Onyx
Igår köpte vi ny vagn! Vi behöver en vagn som vi kan resa med och flyga med. Ville inte lägga ner för mycket pengar på en, men den behövde åtminstone ha fullt liggläge eftersom vi vill kunna vara ute utan att hindras av att plutten måste sova. I förrgår snubblade jag över den här för halva priset på Babyproffsen, och igår slog vi till. Jag och pinnen har provkört och vi gillar den. Såklart gör de små hjulen och konstruktionen att den är lite mer svårkörd och rangligare än vår större vagn, men samtidigt är den stadigare än Babyproffsens egna vagnar i samma prisklass, och de svängbara framhjulen är guld värda!
Cybex Onyx är märket. Vagnen har fullt liggläge och flera steg. Den har varukorg, svängbara och låsbara framhjul, broms på bakhjulen, paraplyihopfällning med lås, suflett, sele, vikbar sits (kan fällas ner vid knäna). Dessutom ingick genomskinligt regnskydd (som jag velat ha länge). Toppenvagn, precis vad vi (jag) letade efter! Pris: 897,50 (har kostat 1795).

Cybex Onyx är märket. Vagnen har fullt liggläge och flera steg. Den har varukorg, svängbara och låsbara framhjul, broms på bakhjulen, paraplyihopfällning med lås, suflett, sele, vikbar sits (kan fällas ner vid knäna). Dessutom ingick genomskinligt regnskydd (som jag velat ha länge). Toppenvagn, precis vad vi (jag) letade efter! Pris: 897,50 (har kostat 1795).

-

moia - Alltid online

Re: Köpt ny vagn! En Cybex Onyx
Vikket fräsig åk!
Jättesnygg!
- Ki27
- Alltid online

Kommer bli toppen att flyga med i sommar när vi ska till Holland och hälsa på släkten. Orange är dessutom Hollands färg, hihi.
-

moia - Alltid online

Sitamoia: Tyyyyyypiskt dig att matcha vagnen med landet ni ska till.....
Vi tittade också på en sån innan svärmor köpte en Brio Race i present....
Vi tittade också på en sån innan svärmor köpte en Brio Race i present....
- Fru S.
- Alltid online

Fru S. skrev:Sitamoia: Tyyyyyypiskt dig att matcha vagnen med landet ni ska till.....
Hahaha! Yeeey! =D
-

moia - Alltid online

Riktigt snygg och vilket pris!!!
Kolla in min tårtblogg http://cakesbyw.blogg.se/
STOPPA BARNPORREN PÅ INTERNET
Ser ni något kan Ni DIREKT anmäla det här:
http://www.ecpathotline.se/hotline.asp

STOPPA BARNPORREN PÅ INTERNET
Ser ni något kan Ni DIREKT anmäla det här:
http://www.ecpathotline.se/hotline.asp

- viktoria.ö
- Alltid online

Riktigt fräck o ett sånt fynd! Jag är oxå sugen på att köpa en ny vagn men våran UJ funkar fint! Det är bara ha och shopping begäret, det är ju såå kul att handla grejjer till dom små! Amanda fick testa en cool rosa/orange vagn i helgen (kommer inte ihåg vad den hette) och hon blev vansinnig när jag skulle ta upp henne sen!
-

ullis78 - Alltid online

vilken fin vagn
. Orange e din älsklingsfärg va!
. hihi vi har oxå sånt där regnskydd till vår vagn..men jag har faktiskt aldrig testat det..(brukar inte gå ut i regnet
) ...ska nog ta å göra det..bara för å se hur det ser ut..men det e nog liknande ditt eftersom att vi oxå åhar en sulky nu.
- Tigi
- Alltid online

wow vilket vrålåk! roligt att göra vagnfynd!
Maximus 2007
Nova-li 2009
Elsa 2011
Nova-li 2009
Elsa 2011
-

Jenima - Har vimedbarn.se som startsida

Shit den var ju jättesnygg!! Kanske skulle spana på en sådan om vi vill köpa nytt nån dag
(Eftersom MacLaren-sulkyn är beg, så vet jag ju inte hur länge den kommer hålla.)
-

Nelia - Alltid online

20 inlägg • Sida 1 av 2 • 1, 2
Återgå till Barnsäkerhet & barnvagnar