Köpt ny vagn! En Cybex Onyx
20 inlägg • Sida 2 av 2 • 1, 2
Re: Köpt ny vagn! En Cybex Onyx
Snygg vagn...
Och den verkar ju jättesmidig med...
Grattis till fyndet!
Och den verkar ju jättesmidig med...
Grattis till fyndet!
-

Frixie - Moderator på Vimedbarn.se
Haha, ja med den hårfärgen på mitt barn så måste jag ju gilla orange! =D Nej men jag har faktiskt inte gillat orange tidigare, men det har nog blivit en tillfällig favorit. Jag brukar byta favoritfärg lite då och då. Vi har en jättesnygg orange triptrap hemma också.
-

moia - Alltid online

Tjusig vagn.
Är oxå på jakt efter en ny vagn och det var jättebra att du la ut en bild så att man fick se hela alltet . Tyvärr så ser den ut att vara lite för klen för oss då vi e ute i mycket skog å mark och går på mycket grusvägar men annars var ju priset super *L*
Är oxå på jakt efter en ny vagn och det var jättebra att du la ut en bild så att man fick se hela alltet . Tyvärr så ser den ut att vara lite för klen för oss då vi e ute i mycket skog å mark och går på mycket grusvägar men annars var ju priset super *L*
-

zettan - Alltid online

sitamoia skrev:Haha, ja med den hårfärgen på mitt barn så måste jag ju gilla orange! =D Nej men jag har faktiskt inte gillat orange tidigare, men det har nog blivit en tillfällig favorit. Jag brukar byta favoritfärg lite då och då. Vi har en jättesnygg orange triptrap hemma också.
hehe jag vet...har sätt tripptrappen ... vi har en likadan orange
- Tigi
- Alltid online

20 inlägg • Sida 2 av 2 • 1, 2
Återgå till Barnsäkerhet & barnvagnar