Köpes: Babygyms-båge
9 inlägg • Sida 1 av 1
Re: Köpes: Babygyms-båge
Vad synd att jag inte känner någon som ska hem till Sverige snart för du hade du kunna få min. Tyvärr så blir det alldeles för dyrt att skicka den härifrån Norge.
- Taweret
- Alltid online

Om du inte får något svar inom en vecka så här av dig med ett pm så ska vi se om vi kan lösa det. Vi är över till Sverige och handlar ibland så jag kanske kan få den skickad då. Eller om jag kan kolla med min bror om han ev kan få med den på flyget men jag tror att det blir svårt som handbagage.
- Taweret
- Alltid online

Ingen fara, jag vill gärna bli av med den jag har
och packa in den i ett paket är inte så jobbigt om det skulle behövas 
- Taweret
- Alltid online

http://biltema.se/Fritid/Lek-och-hobby/Inomhus/Babygym/
Där har du annars..199:- kanske är lite mycket? Vet ju inte hur din situation ser ut men detta har vi..och färgerna på gymmet på bilden är REJÄLT missvisande..det är klara och starka färger
Plus i kanten (enligt mig) är att den kan spela musik och snurra 
Där har du annars..199:- kanske är lite mycket? Vet ju inte hur din situation ser ut men detta har vi..och färgerna på gymmet på bilden är REJÄLT missvisande..det är klara och starka färger
- LillaMalin
- Alltid online

har du provat att kika runt på loppmarknader, där brukar det nästan alltid finnas.
-

gellis - Alltid online

http://www.freecycle.org/search
det kanske inte finns någon grupp nära dig (starta en!) men annars är freecycle världens bästa grej! man ger bort grejer man inte vill ha o får saker man vill ha alldeles gratis. jag har annonserat (gratis förstås) bort grejor och fått grejor, helt suveränt!
annars finns det billiga på tradera (flera som ingen bjudit på, frakt på cirkus 50 kr)
det kanske inte finns någon grupp nära dig (starta en!) men annars är freecycle världens bästa grej! man ger bort grejer man inte vill ha o får saker man vill ha alldeles gratis. jag har annonserat (gratis förstås) bort grejor och fått grejor, helt suveränt!
annars finns det billiga på tradera (flera som ingen bjudit på, frakt på cirkus 50 kr)
-

Kali - Alltid online

Blocket kan man lätt fynda på...o tradera som sagt...värsta guldgruvan ibland 
-

ullis78 - Alltid online

Tyvär snurrar den inte ljudlöst :/ Hoppas du hittar någon ändå 
- LillaMalin
- Alltid online

9 inlägg • Sida 1 av 1