(Katt) Bit-ring
18 inlägg • Sida 1 av 2 • 1, 2
(Katt) Bit-ring
Vad ska man säga, ibland är dom bara så söta...
....Men nu går jag och diskar av den..
....Men nu går jag och diskar av den..
- Bilagor
-
- Tungan.JPG (56.61 KB) Visad 129 gånger
- sprallos
HAHAHAHA Gulligt! Här om dagen va de tvärtom, TUva använde vår katts svans som bitring hahaha Stackars katt när TUva blir äldre å kan förflytta sig själv haha
-

oOTINDRAOo - Alltid online

Dajkie: Det gör man som man vill, för mig finns det absolut inget hinder. Tycker bara att det är bra, men det är min åsikt 
-

oOTINDRAOo - Alltid online

hihi va sött... har inge husdjur men min sambo brukar alltid pilla med dem (liams leksaker alltså)
kanske inte lika sött däremot 
-

ToToRo - Alltid online

Dajkie skrev:Sött...MEN gillar inte att man ska ha pälsdjur när man har bebis. -.-
på den tiden när man hade mkt husdjur o annat så va barnen mindre allergiska än nu med alla rengöringsgrejjer o så.. men visst inte ska man trycka upp katteneller dyl, i ansiktet på bebisen dag ett..
sen blir ju lite jobbigt o synd om alla pälsdjur om dom ska behöva byta hem osv för att det kommer en bebis i familjen.. eller hur ska man göra då???
har sagt det innan.. mina syskon barn ha fått hänga med ut i stallet/ladugården från dag ett.. o katt o hund har dom haft.. o dom är friska glada barn som har respekt för både djur o människor!
Men alla ska få göra hur dom vill! tack för ordet
-

Kajsavarg - Alltid online

18 inlägg • Sida 1 av 2 • 1, 2
Återgå till Foto & scrapbooking