Kan...inte...sluta...scrappa...
Kan...inte...sluta...scrappa...
Så eftersom ToToRo förledde och lockade mig med sina fina skapelser så hamnade även jag i träsket.
Det är kul som fan men något lurigt att scrappa med en halvgrinig bebis i knät och en sjögalen Drake men det går om man krånglar.
Resultaten blir väl lite si och så eftersom koncentration vore att föredra men men...är man småbarnmorsa så får man liksom ta det som det blir.
Så kom igen nu, show me your shit!

text: Kom ihåg! Sluta aldrig att krama din mamma. Låt stå!!!

( inte riktigt klar med denna ännu )
text: Love is The law, Love under will. Text bredvid fotot av mig: Invoke me under the stars. Hekas, hekas Isis. Hekas, hekas Artimis.
Det är kul som fan men något lurigt att scrappa med en halvgrinig bebis i knät och en sjögalen Drake men det går om man krånglar.
Resultaten blir väl lite si och så eftersom koncentration vore att föredra men men...är man småbarnmorsa så får man liksom ta det som det blir.
Så kom igen nu, show me your shit!

text: Kom ihåg! Sluta aldrig att krama din mamma. Låt stå!!!

( inte riktigt klar med denna ännu )
text: Love is The law, Love under will. Text bredvid fotot av mig: Invoke me under the stars. Hekas, hekas Isis. Hekas, hekas Artimis.
-

Medea - Alltid online

Re: Kan...inte...sluta...scrappa...
JAg ska inte ens tänka på att börja med det där, jag kommer också att fastna....det ser så kul ut!!
Superfint!
Superfint!
- sprallos
Åh det är grymt roligt, men som sagt lätt att fastna.
Jag ska göra ett album till min mans föräldrar senare, kul, kul.
Jag ska göra ett album till min mans föräldrar senare, kul, kul.
-

Medea - Alltid online

jätte fint du har gjort, kul att det är fler som fastnar. vi kanske helt enkelt ska göra som vmb sockerbagare
har gjort, ska oss en bild tråd och en tips och snack tråd 
-

gellis - Alltid online

skitsnyggt!!!! du är ju en naturbegåvning ifrån början
jag har gjort album till mina svärföräldrar och det är mycket uppskattat.
gellis: självkölart måste vi ha vår egna scraptråd
snyft har inte scrappat på flera dar nu.. e uppe i sommarstugan men sysslolöshet leder alltid till nå så nu har jag börjat virka amiguris (eller va de nu heter)
gellis: självkölart måste vi ha vår egna scraptråd
snyft har inte scrappat på flera dar nu.. e uppe i sommarstugan men sysslolöshet leder alltid till nå så nu har jag börjat virka amiguris (eller va de nu heter)
-

ToToRo - Alltid online

ni som håller på är så duktiga. nope här ska det inte börjas, tycker jag 'är beroende utav denna sida, så då ska jag nog inte börja med att scrappa.
- HärligaTöser
- Alltid online

HärligaTöser - Det är ett härligt helvete att vara beroende men tiden räcker inte riktigt till.
-

Medea - Alltid online

tiden räcker väl aldrig till
men man får omprioritera..
men det finns inge mer underbarare än att rensa hjärnan med lite scrapping eller annat pyssel. man orkar mer och blir gladare
(och fattigare)
-

ToToRo - Alltid online

minimmamma: du värmer mitt pillerhjärta med de orden
vad virkar du? jag har precis börjat och håller nu på med min tredje lille amigurumi. jäkla kul men oj så krångligt
-

ToToRo - Alltid online

Ah... ni håller mitt pyssel beroende vid liv vid era vänliga ord.
Sitter och svettas nu och väntar på att mitt nya paket med pyssel ska anlända så jag kan sitta och pyssla som en besatt igen.
Skit i värmen och sandlådan...ge mig mitt pyssel!
Sitter och svettas nu och väntar på att mitt nya paket med pyssel ska anlända så jag kan sitta och pyssla som en besatt igen.
Skit i värmen och sandlådan...ge mig mitt pyssel!
-

Medea - Alltid online

jag har fått beställning av svärmor hon vill 2 kollage till svägerskan som fyller 40 i vinter, ett med barnen och ett med bilder på svägerskan när hon var liten. föutom MASSA nytt material som hon köpt till mig som tack så har jag även shoppat loss på hantverksmässa färr förra helgen. jag tror bestämt att jag ska fota och slänga in en bild på allt skojjigt jag har fått/införskaffat. sen nästa vecka ska jag åka till vårt landställe där jag ska gotta mig riktigt ordentligt i mitt pyssel.
-

gellis - Alltid online

gellis skrev:jag har fått beställning av svärmor hon vill 2 kollage till svägerskan som fyller 40 i vinter, ett med barnen och ett med bilder på svägerskan när hon var liten. föutom MASSA nytt material som hon köpt till mig som tack så har jag även shoppat loss på hantverksmässa färr förra helgen. jag tror bestämt att jag ska fota och slänga in en bild på allt skojjigt jag har fått/införskaffat. sen nästa vecka ska jag åka till vårt landställe där jag ska gotta mig riktigt ordentligt i mitt pyssel.
Fan vad lyxigt!
Gellis, lägg upp foton, snärj oss med dina bilder, du är så fantastiskt duktig.
Det är ju dyrt att vara beroende av scrapping.
Jag lägger in en ny som jag gjorde förra veckan. Mitt material började dock ta slut, vilket syns.
Jag är i det stora hela nöjd men kunde ha skippat bokstäverna, det går inte riktigt ihop som en helhet.
Men vad fan, man lär så länge man lever.

-

Medea - Alltid online

medea: skitsnyggt!!!! haha o visst e det dyrt,... mem oj såå underbart och tänk hur många timmar hos psykologen man spar in.. Det är ju dyrare
kan ju erkänna att klädköpen har minskat drastiskt i detta hus 
gellis: ja nu e det väl dags att du delar med dig.
-

ToToRo - Alltid online

ToToRo skrev:medea: skitsnyggt!!!! haha o visst e det dyrt,... mem oj såå underbart och tänk hur många timmar hos psykologen man spar in.. Det är ju dyrarekan ju erkänna att klädköpen har minskat drastiskt i detta hus
Eftersom ni är så snåla med att dela med er så kastar jag upp en ny.
Jag fick mina "varor"
Jag ammade samtidigt men resultatet blev ok, varken mer eller mindre, men ok.

Senast redigerad av Medea ons jul 21, 2010 17:25, redigerad totalt 1 gång.
-

Medea - Alltid online

jag ska få foton idag, jag har inga liggandes tyvärr bara en massa papper och annat kraffs.
-

gellis - Alltid online

Återgå till Foto & scrapbooking