Kan...inte...sluta...scrappa...
Re: Kan...inte...sluta...scrappa...
Nu har jag vart på min lilla helg och jösses va kul det var! Dels pysslet och sedan få komma bort hemmifrån en stund.
denna lyckades jag komponera när jag var borta.
http://pysselterapiochlivsgladje.blogspot.com/2010/09/overlycklig.html
denna lyckades jag komponera när jag var borta.
http://pysselterapiochlivsgladje.blogspot.com/2010/09/overlycklig.html
-

ToToRo - Alltid online

Vad kul att du hade en bra helg ToToRo! Det är onekligen inspirerande att träffa likasinnade. Ibland behöver man någon att bolla med för att komma vidare med en LO, eller bara få nya tankar och idéer! LOn som du länkade till blev ju väldigt bra tycker jag. Det blir fler maror för din del gissar jag!
-

Lotta72 - Alltid online

absolut. Bara att få komma ur huset och sen träffa andra pysslare var verkligen värt pengarna. Måste bara hålla kolla när nästa stora träff är
för platserna gick åt snabbt.
-

ToToRo - Alltid online

puff puff skak skak på lilla tråden
. jag har haft riktigt fullt upp med husbygge barn etc. men nu har jag fått lite tid igår och gjorde första sidan till stora tjejens album. tanken är att på baksidan av varje blad ska jag skriva lite om varje tillfälle som bilden är tagen, fördsta bilden blir en resume om hur den lilla plutten föddes 
- Bilagor
-
- Första sida liten.jpg (62.16 KB) Visad 201 gånger
-

gellis - Alltid online

o gu va fin gellis!!
Här är jag inne i minialbumförälskelsen.
skickar med 2 bilder ifrån mitt senaste bygge.
just nu sitter jag och filar på ett fotoalbum utifrån mitt o liams äventyr i storskogen
Här är jag inne i minialbumförälskelsen.
skickar med 2 bilder ifrån mitt senaste bygge.
just nu sitter jag och filar på ett fotoalbum utifrån mitt o liams äventyr i storskogen
-

ToToRo - Alltid online

ToToRo: jäklar vad häftigt, jag gillar verkligen dina pappersval och färg kombinationer
. hur kom du på hus iden?
-

gellis - Alltid online

Inte min idé från början. det var en utmaning av en av medlemmarna på svensk skrapbooking. http://www.svenskscrapbooking.se/forum/viewtopic.php?f=3&t=27762
papperserien heter Ella blue och en stark favorit. Alla papper är ifrån den serien förutom de helfärgade cardstocken. Jag hade tänkt o ha den till mitt bröllopsalbum men insåg att blå/brunt inte skulle passa mina bröllopskort.
papperserien heter Ella blue och en stark favorit. Alla papper är ifrån den serien förutom de helfärgade cardstocken. Jag hade tänkt o ha den till mitt bröllopsalbum men insåg att blå/brunt inte skulle passa mina bröllopskort.
-

ToToRo - Alltid online

NU e senaste albummet färdigt! Kan ju säga att jag har lite pågående projekt över allt så det är inte så att jag suttit och byggt dem över en kväll 
Älskar att vandra i skogen och denna är ett album ifrån en sådan dag.
Älskar att vandra i skogen och denna är ett album ifrån en sådan dag.
-

ToToRo - Alltid online

jätte fin bok
är sidorna invändigt lika pyntade?
jag ska operera mig på fredag och kommer ha förbud att göra allt ifrån att kramas till att damsuga jag kommer inte ens kunna tvätta håret på mig själv första veckan. då tänkte jag att kanse kanske så kan jag iallafall sitta å klippa och klistra lite.
jag ska operera mig på fredag och kommer ha förbud att göra allt ifrån att kramas till att damsuga jag kommer inte ens kunna tvätta håret på mig själv första veckan. då tänkte jag att kanse kanske så kan jag iallafall sitta å klippa och klistra lite.
-

gellis - Alltid online

-

ToToRo - Alltid online

Återgå till Foto & scrapbooking