Kan inte hålla mig...
29 inlägg • Sida 2 av 2 • 1, 2
Re: Kan inte hålla mig...
Grattis
Låter lite tufft att flytta och gifta sig samma dag dock. Hoppas att släkt och vänner blir glada för er skull och inte sura för att de inte fick vara med. Det blev nämligen några av våra, då vi bjorde precis som er.
Hoppas ni får en riktigt trevlig kväll!
Låter lite tufft att flytta och gifta sig samma dag dock. Hoppas att släkt och vänner blir glada för er skull och inte sura för att de inte fick vara med. Det blev nämligen några av våra, då vi bjorde precis som er.
Hoppas ni får en riktigt trevlig kväll!
- Taweret
- Alltid online

Stort grattis! Hoppas ni blir riktigt, riktigt lyckliga
!
Isabelle 080725
Josefine 100330
Josefine 100330
-

Strumpan - Alltid online

grattis.
jag gifte mig också i hemlighet på alla hjärtans dag -06.
sååå roligt och mina föräldrar blev inte så glada först för jag snuva dom på första dotterns bröllop, men men, vi hade kul och vi gifte oss ju för vi älska varandra och inte för festens skull.
jag gifte mig också i hemlighet på alla hjärtans dag -06.
sååå roligt och mina föräldrar blev inte så glada först för jag snuva dom på första dotterns bröllop, men men, vi hade kul och vi gifte oss ju för vi älska varandra och inte för festens skull.
- emilie kinhult
- Alltid online

Nej gud vad roligt! Jättejättegrattis och en massa kramar!!! Roligt att flytta också, det verkade ju vara en toppenlägenhet ni hittat. Kul att ni gör som "man ska" också, att flytta in i nya plejset lagom till bröllopsnatten, hihi. Ser fram emot att se bilder och höra mer, nyfiken på vad överraskningen var...
-

moia - Alltid online

Tack alla!! 
Allt gick jätTe bra både med giftemålet och flytten
Just nu är vi i Piteå för att fira jul och vi fick internet hemma i måndags men då var vi ju här så jag har inget foto att lägga upp men gu så fina vi alla 3 var
*hihi*
Överraskningen på kvällen som min man *fniss* hade ordnat var massa olika slags ostar med kex, champagne, nötter, godis, chips ja massa mums
MEN.. vi hann inte fira så mycket för vid 23 tiden började Noah kräkas kaskad spyor, spydde tills de inte fanns nå mer att spy och han vart helt blå i ansiktet och på läpparna så vi fick åka in till akuten och eftersom vi hade druckit så kunde ingen av oss köra..(jag har då inget körkort men de lät visst som jag hade de..*ler*).. så vi fick ringa svärfar och han kom i ilfart och hämtade oss..Så vår bröllopsnatt firade vi på akuten med svärfar..*skratt*.. De tog lite olika tester på Noah och allt var bra så vi fick åka hem och han kräktes inget mer men 2 dagar senare så fick vi reda på var de var...MAGSJUKA!! han var sjuk i en helvecka..kom lägligt med flytten :/ Men allt har gått super iaf och jag ärså glad att min prins mår bra..vart livrädd när han vart helt blå i ansiktet..trodde han skulle dö 
Men nu är vi alla friska..jag var den enda som inte åkte på magsjukan..*hihi*..vem vet..kanske jag som var smittobäraren..*fniss*..
Nu vaknar min prins!!
GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR ALLA UNDERBARA MAMMOR!
Allt gick jätTe bra både med giftemålet och flytten
Just nu är vi i Piteå för att fira jul och vi fick internet hemma i måndags men då var vi ju här så jag har inget foto att lägga upp men gu så fina vi alla 3 var
Överraskningen på kvällen som min man *fniss* hade ordnat var massa olika slags ostar med kex, champagne, nötter, godis, chips ja massa mums
Men nu är vi alla friska..jag var den enda som inte åkte på magsjukan..*hihi*..vem vet..kanske jag som var smittobäraren..*fniss*..
Nu vaknar min prins!!
GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR ALLA UNDERBARA MAMMOR!
- Caroliinen
- Alltid online

Åh, va härligt, vilken överraskning!! Men va synd att Noah blev så sjuk då
Jaja, ni fick ett minne iaf!!!
God Jul!!!
God Jul!!!
- Ki27
- Alltid online

Grattis till bröllopet. hoppas det blev bra!!!
-

ToToRo - Alltid online

Grattis till att ni fick varandra. Vilket minne det blev med akuten å allt..skönt att det är bra nu!
- iväntanstider
- Alltid online

29 inlägg • Sida 2 av 2 • 1, 2