Kameran gör skillnad
8 inlägg • Sida 1 av 1
Kameran gör skillnad
Vi har varit på besök hos kompisar i Kiruna i helgen...dom har en gryyyym kamera!
Det blev en del bilder på våra barn, vi hade lite annat för oss också...men fina blv dom!
Det blev en del bilder på våra barn, vi hade lite annat för oss också...men fina blv dom!
Senast redigerad av sprallos ons maj 14, 2008 13:17, redigerad totalt 2 gånger.
- sprallos
Re: Kameran gör skillnad
det är ju så bra zoom också att man inte är mitt i fejset på dom när man fotar. Det blir liksom naturligare bilder...
- sprallos
Vilken jättefin bild på Victor 
Blir avis på att du varit i min hemstad, men sen kom jag på att jag ska dit nu på torsdag
Synd att vi inte var där samtidigt!!!
Blir avis på att du varit i min hemstad, men sen kom jag på att jag ska dit nu på torsdag
Synd att vi inte var där samtidigt!!!
- shoegal
- Alltid online

shogal: Ja, det var verklgien typiskt! Vi har myst på, suttit på isen och grillat korv och käkat mjukkaka. Såå goss och nu har jag fått mina vår-fräknar..
- sprallos
Ja jättefin bild!! i vår kamera så blir Ida rödhårig! hahaha gör inget alls men det är ju inte riktigt så hon ser ut...: )
- Johanna H
- Alltid online

Ja visst gör det mycket skillnad. Det märker jag när jag fotar med våra kameror. Vi har ju en vanlig Canon Ixus 65 och så har vi en Canon 400D.. Suveräna bilder. Men oftast tar jag "den lilla" med mig, lite enklare då 
-

Nelia - Alltid online

8 inlägg • Sida 1 av 1
Återgå till Foto & scrapbooking