känner mig så usel :(
21 inlägg • Sida 1 av 2 • 1, 2
känner mig så usel :(
Ja, först så har vi min söta dotter på snart ett år aom vägrar att äta mat sedan måndags, hon bara spottar ut hela tiden och vägrar gapa.
De gör så att hon är hungrig och sover jätte dåligt.
Som i går kväll så efter hon hade skrikit i typ 2 min somnade hon och sedsn vaknade hon 3 timmar senare och jag gav henne då välling (eftersom hon knappt ätit något alls under dagen) hon åt hälften sedan började hon grina igen.
Hon vägrade äta mer och ville inte ens ha nappen.
Efter typ 5 min fick ajg henne att somna om
och jag vet att de inte är lång stund emn de tär så mycket på mig när de blir så ofta när hon annars inte gör så.
Se eftersom hon sover dåligt gör ju jag också de, så jag är trött och lätt irriterad.
Sen ahr vi en han hund till kärlekskrank som bara piper och gnäller hela tiden typ, är en löp tik bara några hundra meter från oss.
Så han äter knappt något heller.
Och man bör ju motionera dem mer då menajg orkar inte när han håller på som ahn gör.
Jag får så dåligt samvete!
Sen har vi en till hund som är runt10 mån och inte har blivit rums ren än vilket också tär på mig att få torka kiss typ hela tiden.
allt detta tär så mycket på det psykiska att ajg bara känner för att gråta, orkar inte riktigt och vet inte vad jag ska göra heller... känner mig bara elak och usel
förlåt att jag klagar en massor, vet att många har de mycket värre.
men behövde skriva av mig så tack ni som orkat läsa hela.
De gör så att hon är hungrig och sover jätte dåligt.
Som i går kväll så efter hon hade skrikit i typ 2 min somnade hon och sedsn vaknade hon 3 timmar senare och jag gav henne då välling (eftersom hon knappt ätit något alls under dagen) hon åt hälften sedan började hon grina igen.
Hon vägrade äta mer och ville inte ens ha nappen.
Efter typ 5 min fick ajg henne att somna om
och jag vet att de inte är lång stund emn de tär så mycket på mig när de blir så ofta när hon annars inte gör så.
Se eftersom hon sover dåligt gör ju jag också de, så jag är trött och lätt irriterad.
Sen ahr vi en han hund till kärlekskrank som bara piper och gnäller hela tiden typ, är en löp tik bara några hundra meter från oss.
Så han äter knappt något heller.
Och man bör ju motionera dem mer då menajg orkar inte när han håller på som ahn gör.
Jag får så dåligt samvete!
Sen har vi en till hund som är runt10 mån och inte har blivit rums ren än vilket också tär på mig att få torka kiss typ hela tiden.
allt detta tär så mycket på det psykiska att ajg bara känner för att gråta, orkar inte riktigt och vet inte vad jag ska göra heller... känner mig bara elak och usel
förlåt att jag klagar en massor, vet att många har de mycket värre.
men behövde skriva av mig så tack ni som orkat läsa hela.
-

gangsterflickan - Alltid online

Re: känner mig så usel :(
Det e klart du får klaga, jag förstår att det måste kännas fruktansvärt!
Det kommer att gå över med Alvina, hon är säkert bara inne i en period nu! Efter hon börjat äta och sova ordentligt så kommer nog resten på köpet!
Styrkekramar från oss!
Det kommer att gå över med Alvina, hon är säkert bara inne i en period nu! Efter hon börjat äta och sova ordentligt så kommer nog resten på köpet!
Styrkekramar från oss!
- SessanA
- Alltid online

tack, känns lite bättre nu ich du har förmodligen rätt
-

Ge henne vällig om det är vad hon äter just nu!!!
Du måste få lite lugn.
Jag har "gett upp" denna vecka och ger Gustav bara välling, Han har iofs varit magsjuk. men Alvina vill nog bara bestämma lite nu.
Ang vovvarna, kan inte någon ta den kärlekskranka hunden ett tag?
Mina föräldrar har en labbe som blir som förbytt när någon i närheten löper och mamma och pappa brukar be min bror passa honom någon natt då och då.
Så kan du koncentrera dig på Alvina och valpen.
Stor stöttningskram!
Du måste få lite lugn.
Jag har "gett upp" denna vecka och ger Gustav bara välling, Han har iofs varit magsjuk. men Alvina vill nog bara bestämma lite nu.
Ang vovvarna, kan inte någon ta den kärlekskranka hunden ett tag?
Mina föräldrar har en labbe som blir som förbytt när någon i närheten löper och mamma och pappa brukar be min bror passa honom någon natt då och då.
Så kan du koncentrera dig på Alvina och valpen.
Stor stöttningskram!
- Fru S.
- Alltid online

Klart man MÅSTE få ur sig saker när man mår dåligt. Då känns allt lite bättre iaf.! Jag vet hur det är att ha ett barn som varken vill äta eller sova och bara gnäller. Miio är likadan nu. Finns juh inte såå mkt att göra, man får juh bara försöka hålla ut och tillslut blir det bättre. Men det är skit jobbigt. Jag känner som såå nu att minsta lilla motgång är fruktansvärt jobbig och såå fort det händer ngt man ej räknat med. Typ sambon eller miio blir sjuka såå rubbas vardagen och allt blir super jobbig. Ibland orkar man inte bara.. Hoppas att ni snart mår bättre och att allt flyter på som vanligt igen.
-

karisma__ - Alltid online

ni är så snälla...
inte nog med att jag känner mig så så har jag typ blivit sjuk med, jätte dålig i magen, ont i magen så ajg vet inte vad jag ska göra. kan inte äta eller dricka för då gör de ondare.
Mår illa och har ont i ryggen när jag tar djupa andetag... bara för mycket just nu.
Sambon är också dålig i magen och mår illa och han är på jobbet nu.
orkar knappt bära Alvina för de känns mycket tyngre än vanligt men har lagt henne nu och hoppas hon sover lite bättre i natt.
jag bönade och bad henne att äta lite gröt nyss, hår lågt får man sjunka,
har gråtit konstant i typ 25 min.
Och nu måste hudarna ut för att rastas
Fru s, vill helst inte de då Alvinas farföräldrar hade dem hela helgen.
förlåt igen att jag bara klagar och är löjlig.
inte nog med att jag känner mig så så har jag typ blivit sjuk med, jätte dålig i magen, ont i magen så ajg vet inte vad jag ska göra. kan inte äta eller dricka för då gör de ondare.
Mår illa och har ont i ryggen när jag tar djupa andetag... bara för mycket just nu.
Sambon är också dålig i magen och mår illa och han är på jobbet nu.
orkar knappt bära Alvina för de känns mycket tyngre än vanligt men har lagt henne nu och hoppas hon sover lite bättre i natt.
jag bönade och bad henne att äta lite gröt nyss, hår lågt får man sjunka,
har gråtit konstant i typ 25 min.
Och nu måste hudarna ut för att rastas
Fru s, vill helst inte de då Alvinas farföräldrar hade dem hela helgen.
förlåt igen att jag bara klagar och är löjlig.
-

Skickar dig en STOR KRAM och hoppas att allting blir bättre snart!
Klaga får du göra hur mycket du vill!
Klaga får du göra hur mycket du vill!
-

MinisMamma - Alltid online

Klaga på! Det är såå skönt att ösa ur sig:) Jag vet att det flesta som har hund ser dem som sina barn så jag hoppas du inte tar illa upp nu fö det är inte meningen men skulle det inte vara skönt att kanske låna ut åtminstone den ena på foder tex? Vi skickade vår katt (som antagligen var en tredjedels så krävande som en hund, men tillräckligt jobbig för oss) på "sommarlov" förra sommaren i 3mån för då hade vi en jobbig period i livet med bebisen bla. En tanke iaf? Lycka till med allt!
- jässica
- Galen i vimedbarn.se

Jag förstår att det känns tufft, och det är helt ok att gnälla av sig!
Säger som Fru S, ge henne välling/gröt om det är det hon äter. Tids nog börjar hon äta annat. Försök vila lite med henne på dagen. Thea har varit sjuk nu med, och jag har visserligen varit hängig. Men jag hade inte pallat om jag inte vilat med henne, vissa dagar vilade jag både fm och em. Såååå skönt!
Hundarna är ju svårt om du inte vill lämna bort dom igen, annars hade väl det varit det bästa, att få lite hjälp och stöttning med dom.
Kram på dig, det kommer bli bättre!
Säger som Fru S, ge henne välling/gröt om det är det hon äter. Tids nog börjar hon äta annat. Försök vila lite med henne på dagen. Thea har varit sjuk nu med, och jag har visserligen varit hängig. Men jag hade inte pallat om jag inte vilat med henne, vissa dagar vilade jag både fm och em. Såååå skönt!
Hundarna är ju svårt om du inte vill lämna bort dom igen, annars hade väl det varit det bästa, att få lite hjälp och stöttning med dom.
Kram på dig, det kommer bli bättre!
-

magda - Alltid online

Förstår att det är jobbigt nu. Alvina kommer nog börja äta snart. Till slut är hon så hungrig att hon äter. Antar att du provat allt möjligt att ge henne.
Hoppas allt blir bättre snart och att du inte blir sjuk. Styrkekramar till dig!
Hoppas allt blir bättre snart och att du inte blir sjuk. Styrkekramar till dig!

-

Redhotwera - Alltid online

jässica klart jag inte tar illa upp
, har tänkt på de också.. iaf sen när jag ska börja jobba och dom kommer vara själv en hel del men ska man lämmna bort så lär de bli båda tillsammans för annars finns risken att dom inte går ihop med varandra när man tar hem dom igen.
Har däremot funderat på om man kanska kan skaffa en dag matte som tar dem kanske 2 dagar i veckan iaf eller så...
vi har talat en del om detta jag och min sambo och när minstingen blir rumsren så ska han få åka med k på jobbet (han kör lastbil) för då blir d lite mindre för mig här hemma.
I dag känns allt lite bättre förutom illa måendet men min sambo jobbar inte i dag så då kommer ajg få hjälp här hemma och de gör allt mycket bättre.
Tack alla, ni är verkligen underbara!
Har däremot funderat på om man kanska kan skaffa en dag matte som tar dem kanske 2 dagar i veckan iaf eller så...
vi har talat en del om detta jag och min sambo och när minstingen blir rumsren så ska han få åka med k på jobbet (han kör lastbil) för då blir d lite mindre för mig här hemma.
I dag känns allt lite bättre förutom illa måendet men min sambo jobbar inte i dag så då kommer ajg få hjälp här hemma och de gör allt mycket bättre.
Tack alla, ni är verkligen underbara!
-

Lite Off Topic nu men hur har det gått med dina grannar? Har dom visat avsnittet på tv än? Eller det kanske inte har börjat än... *ingen koll på nåt*
-

grannen är ju tyvärr lika idiotisk som alltid, ingen skillnad alls 
hunden skäller på nätterna, den springer lös hela tiden typ och är på våran gård varje dag och skiter dessutom på våran gård (vilket inte ens våra hundar får göra) och jag blir så matt och irriterad men de är ingen idé att ens försöka tala med henne för hon bryr sig iaf inte ett dugg. Jä*la respektlösa hagga! ahhggrr!
Tror att det är andra programmet som vi är med i.
De första sänds Torsdag 9 april (de som visas reklam för på tv nu) och till oss sa de att vårat skulle sändas v 15... men man vet ju aldirg.
Tack för omtanken
hunden skäller på nätterna, den springer lös hela tiden typ och är på våran gård varje dag och skiter dessutom på våran gård (vilket inte ens våra hundar får göra) och jag blir så matt och irriterad men de är ingen idé att ens försöka tala med henne för hon bryr sig iaf inte ett dugg. Jä*la respektlösa hagga! ahhggrr!
Tror att det är andra programmet som vi är med i.
De första sänds Torsdag 9 april (de som visas reklam för på tv nu) och till oss sa de att vårat skulle sändas v 15... men man vet ju aldirg.
Tack för omtanken
-

Fy, vad tråkigt att det inte blivit nån förbättring.
Jag ska skicka ett hot brev till dom... hehe...
Jag e lite nyfiken på vad det är för idiot till granne du har! Så jag måste verkligen komma ihåg att se det programmet. Såna som hon borde verkligen inte ha hundar....
Jag ska skicka ett hot brev till dom... hehe...
Jag e lite nyfiken på vad det är för idiot till granne du har! Så jag måste verkligen komma ihåg att se det programmet. Såna som hon borde verkligen inte ha hundar....
-

21 inlägg • Sida 1 av 2 • 1, 2
Återgå till Ångest & depression