Banner Forum Image

ju ju be prepared?

Barnkläder, bebiskläder, tipsa om butiker som har rea, barnrumsinredning och leksaker

ju ju be prepared?

Inläggav hellokitty » sön apr 11, 2010 09:09

jag skulle vilja köpa denna skötväskan ju ju be prepared. men jag hittar den inte någonstanns? ända stället är mylittlestar.se? där måste man betala innan man kan inte köpa på faktura alltså och de känns lite vanskligt när väskan ändå kostar 1800 spänn! och det är väl ingen känd sida direkt. har någon sett den någon annanstanns i butik eller nätet???
BildBild
BildBild
hellokitty
Alltid online
Alltid online

Re: ju ju be prepared?

Inläggav Kali » sön apr 11, 2010 11:24

jag vill också ha en ju-ju-be! fast en be all eller en packa be.... hade tänkt kolla på barnmässan men hittade ingen där. vet att happyland på backaplan haft några modeller liksom storken i stan, ring dom o fråga kanske?
Användarvisningsbild
Kali
Alltid online
Alltid online

Inläggav hellokitty » sön apr 11, 2010 20:06

hmm ja happyland har flera modeller men inror den inte just den. tror den e rätt ny och STOOOR :D ska ringa storken imon! tack :)
BildBild
BildBild
hellokitty
Alltid online
Alltid online

Inläggav Feeonah » tis apr 27, 2010 22:39

My Little Star är bäst att köpa från i Sverige! Det är de som importerar väskorna från USA och levererar dem till Happyland, svenska internetbutiker med flera. Dessutom skickar de fraktfritt! Jag har beställt väskor därifrån i flera år och är alltid helnöjd. Håll utkik efter extra bra erbjudanden varje ny månad på flera av deras andra produkter också! Väskorna går att beställa från en del butiker i USA men då kostar frakten nästan lika mycket som väskan plus att det kommer till tullavgifter och moms. Då gynnar jag hellre en verksamhet i Sverige! Jag har just fått några nya fina väskor från My Little Star och är sugen på fler. De är helt klart pålitliga! För att få ett grepp om hur väskorna ser ut kan du se videor på Ju-Ju-Be.com. Beställ sedan från MLS när du bestämt dig. BePrepared är helt klart stor, jag vill också ha den just därför... Mitt nästa köp!
Feeonah
Nykomling
Nykomling

Inläggav hellokitty » ons apr 28, 2010 09:08

japp jag beställde den på happyland :) är super duper nöjd!
BildBild
BildBild
hellokitty
Alltid online
Alltid online

Återgå till Shoppingtips