Josefine Matilda
36 inlägg • Sida 1 av 3 • 1, 2, 3
Josefine Matilda
Här kommer lite bilder på min underbara lilla prinsessa
Hon är verkligen extremt lik Isabelle när hon var nyfödd. Men en sak är dom olika på som vi har märkt tydligt hittills; Isabelle skrek ganska sällan även när hon var nykläckt och när hon gjorde det så var hennes skrik helt ok. Josefines skrik skär genom märg och ben och hon praktiserade detta näst intill non stop i natt *puh*.
Så just nu "sover" jag i gästrummet med lillan så att maken och Bella får sussa någorlunda iaf. (och jag tar gärna nätterna eftersom maken får vara huvudansvarig över Bella på dagarna då jag sover med lillan).
Nåväl så här ser hon ut. Jag lägger upp en bild på Bella också så ni får se lite hur lika dom är
.
Hon är verkligen extremt lik Isabelle när hon var nyfödd. Men en sak är dom olika på som vi har märkt tydligt hittills; Isabelle skrek ganska sällan även när hon var nykläckt och när hon gjorde det så var hennes skrik helt ok. Josefines skrik skär genom märg och ben och hon praktiserade detta näst intill non stop i natt *puh*.
Så just nu "sover" jag i gästrummet med lillan så att maken och Bella får sussa någorlunda iaf. (och jag tar gärna nätterna eftersom maken får vara huvudansvarig över Bella på dagarna då jag sover med lillan).
Nåväl så här ser hon ut. Jag lägger upp en bild på Bella också så ni får se lite hur lika dom är
Isabelle 080725
Josefine 100330
Josefine 100330
-

Strumpan - Alltid online

Re: Josefine Matilda
Grattis, vilka fina tjejer!
- Cecilia*
- Alltid online

Åh så söt
Ja dom var verkligen jätte lika
Våran lilltjej har precis ett sånt skrik som du beskriver,vi brukar skoja o säga att vi är slavar under hennes skrik för man gör vad som helst för att slippa höra det
Stort grattis till söta lillasyster 
- milla
- Alltid online

Hihi, vilket helt underbart kort på systrarna tillsammans! Blir helt lycklig ju. =D Jättekul att få se kort på underverket. Och grattis igen Strumpan, tänk nu är hon här! Är det Josefine hon kommer kallas? Fint namn, det heter en av våra bästa vänner.
-

moia - Alltid online

gu vilken sötnos
två små sötas prinsessor
två små sötas prinsessor
-

ToToRo - Alltid online

Vad härligt att hon har kommit nu! Ja systrarna är verkligen lika o kortet på dom båda tillsammans e ju för sött bara!
-

ullis78 - Alltid online

hahaha isabelle ser verkligen ut som att hon är i nån sorts lycklig chock, som "detta är fantastiskt men vad är det som händer?" underbar bild på underbara flickor! grattis igen!!
-

Kali - Alltid online

36 inlägg • Sida 1 av 3 • 1, 2, 3
Återgå till Foto & scrapbooking

[/url