Jaha...så var man då ensam!
11 inlägg • Sida 1 av 1
Jaha...så var man då ensam!
Idag flyttade min man och jag har gråtit floder och har säkert inte gråtit klart på långa vägar. Visst det funkar inte mellan oss o detta var det bästa för alla, men det känns. Det e jobbigt som fan just nu...speciellt när jag gråter inför barnen som undrar varför jag e ledsen och frågar om jag gråter för att jag saknar pappa. Vad säger man?! Jag vet att jag har gjort rätt men varför reagerar jag såhär då?
Behövde bara skriva av mig lite!
Behövde bara skriva av mig lite!
- p_holm
Re: Jaha...så var man då ensam!
Skickar dig en stor Kram!
Ibland så är det bättre att ta såna beslut trots att det gör så ont. Du fixar det här, ge det bara lite tid.
Ibland så är det bättre att ta såna beslut trots att det gör så ont. Du fixar det här, ge det bara lite tid.
-

MinisMamma - Alltid online

Tack! Jag vet att jag kommer att klara det..men det kommer att ta tid.
- p_holm
Klart det är en stor omställning och en sorg att det inte fungerade. Men hellre väldigt ledsen en kort period än irriterad, ledsen och förkrossad titt som tätt föralltid. Du fixar det! KRAM!
- sprallos
Åhhhhh vad jobbigt!!!!!! Massor av sturkekramar till dig och barnen. Hur tar barnen det?? Och hur ska ni göra med barnen, varannan vecka eller??
- Lejonella
- Alltid online

massor med kramar till dig! du är stark och det kommer att bli bra! Du kommer klara detta galant, och självklart är det okej att vara ledsen och gråta. Men endag kommer du att må bra och känna dig stolt över att du har klarat detta.
Många kramar till dig från Noa och mig
Många kramar till dig från Noa och mig
- Angie1
- Alltid online

Tusen tack!
Barnen tar det bra nu o det e ju skönt! Han kommer att ha barnen varannan helg iom att han jobbar skift, men mellan den 20-24 så kommer han att ha dom.
Vi ska gå till honom idag på förmiddan...han vill att vi kommer och barnen e jätteglada för att vi ska dit.
Barnen tar det bra nu o det e ju skönt! Han kommer att ha barnen varannan helg iom att han jobbar skift, men mellan den 20-24 så kommer han att ha dom.
Vi ska gå till honom idag på förmiddan...han vill att vi kommer och barnen e jätteglada för att vi ska dit.
- p_holm
jag tycker du är stark.. måste jag bara skriva, det är inte lätt och gå igenom detta som du gör. men som någon skrev hellre en ledsen tid än kanske strul o tråkigheter resten av livet..
massor av styrkekramar till dig tjejen.
massor av styrkekramar till dig tjejen.
- ZandraSanna
Det är enormt jobbigt att separera men det kan dock vara den bästa lösningen. Så många håller ihop för barnens skull när de kanske borde bryta just för barnens skull.
Det är bra att du grinar och snorar ett tag. Håller du allt inte så blir du sjuk i själen.
Det är bra att du grinar och snorar ett tag. Håller du allt inte så blir du sjuk i själen.
-

Medea - Alltid online

11 inlägg • Sida 1 av 1