Banner Forum Image

jag vill så mycket! :(

Diskutera allt från bröllop till bröllopsklänning och dop

jag vill så mycket! :(

Inläggav Pullan » ons maj 13, 2009 19:11

Jag har ett litet problem..
JAG VILL GIFTA MIG!!!!!!!!!!!!

Min sambo är omöjlig. Han bryr sig inte alls om vad jag vill, han säger att han aldrig har velat eller skulle vilja förlova sig eller gifta sig för han tror inte på sånt..

men ändå, att gifta mig är något JAG har drömt om HELA mitt liv kort sagt.. jag har tänkt på det ända sen jag var liten, sen typ mamma sa: det går över tills du gifter dig.
Men då kommer ju inget gå över för jag ska ju tydligen inte gifta mig.. :(

jag är så jävla ledsen så jag sitter och gråter nu, jag drömmer jätteofta, på nätterna på dagarna och det blir bara mer och mer ju äldre jag blir.
Jag vill gifta mig ung och snygg.. smal och vacker, men långt vackert hår och ungdomlig skönhet och allt bla bla.. kan inte förklara..
jag vill visa att jag älskar honom mest i hela världen men han vill inte.. är vårt förhållande inte så bra??? :( jag tycker det...
jag känner mig så jävla dissad, fastän vi har ett jättebra liv, hus, bil och en UNDERBAR dotter... men jag känner mig så usel! varför är inte jag bra nog att gifta sig med?

Jag är desperat! jag har frågat om han hellre vill lämna mig än att gifta sig med mig.. men han ger mig inga riktiga svar.. när jag påpekar något byter han samtalsämne..
är det ingen som känner som jag??
jag klarar inte längre se någon annans bröllopsfoto i tidningen eller någonstans.. blir helt tårögd och avundsjuk till tusen..
ja.. jag är så JÄVLA avundsjuk på alla som får gifta sig och vara lyckliga.. jag står inte UT längre.. vad ska jag göra?

min högsta dröm i livet har gått i kras.. :cry:
jag vill så gärna klä mig i en vacker vit klänning.. jag har till och med sagt till honom at det inte behöver bli dyrt! jag skiter fullständigt i festen efteråt om det är så! bara jag få ha min vackra klänning och min älskade i kyrkan så ger jag allt..

suck.. jag är så ledsen.. hjälp mig nån :cry:
Bild
Bild

http://www.rodens.blogg.se
Om mitt liv som ung mamma och blivande sjuksköterska
Pullan
Har vimedbarn.se som startsida
Har vimedbarn.se som startsida

Återgå till Dop & Bröllop