"Jag ska bli storebror"
15 inlägg • Sida 1 av 1
"Jag ska bli storebror"
Förra helgen beställde jag ett "stryka på tryck" till Niklas. Det kom i torsdags och idag strök jag på det på en body.
Svens föräldrar vet ej ännu att vi ska ha barn igen så i påsk när vi är ditbjudna på middag (alla Svens syskon ska också dit) så ska Niklas ha sin nya fina tröja på sig!
Det ska verkligen bli kul att se hur länge det dröjer innan dom reflekterar över vad som står på Niklas tröja och hur dom reagerar!
Svens föräldrar vet ej ännu att vi ska ha barn igen så i påsk när vi är ditbjudna på middag (alla Svens syskon ska också dit) så ska Niklas ha sin nya fina tröja på sig!
Det ska verkligen bli kul att se hur länge det dröjer innan dom reflekterar över vad som står på Niklas tröja och hur dom reagerar!
- Cecilia*
- Alltid online

Tack!
Grodan - Ja, låna gärna idén till nästa gång! Efter att jag hade beställt trycket så fick jag reda på att man kan köpa sånna där "stryka på papper" som man kan skriva ut på själv hemma. Jag vet inte hur mycket det kostar men det hade varit mycket roligare att designat trycket själv.
Grodan - Ja, låna gärna idén till nästa gång! Efter att jag hade beställt trycket så fick jag reda på att man kan köpa sånna där "stryka på papper" som man kan skriva ut på själv hemma. Jag vet inte hur mycket det kostar men det hade varit mycket roligare att designat trycket själv.
- Cecilia*
- Alltid online

Så där, nu är vi hemma efter middagen! Vi kom lite före dom andra gästerna och Svens mamma såg det på en gång!
Hon blev förstås jätteglad och tyckte att det var ett annorlunda och skojigt sätt att berätta det på!
De andra gästerna såg det också nästan på en gång när de kom. Dom blev också glada men ingen blev väl speciellt överraskad att det är ett syskon på gång, hehe! Speciellt Svens yngsta storebror, "Jag visste det" sade han på en gång! 
- Cecilia*
- Alltid online

15 inlägg • Sida 1 av 1
Återgå till Foto & scrapbooking