Jag o min man...
8 inlägg • Sida 1 av 1
Jag o min man...
Ja, så både börjar o slutar denna historia.
Det var bara jag o min man. Själva. Inget barn. Bara vi som gjorde sånt som vuxna gör, utan barn.
O FY FAN va gött att vara jag- kvinna, fru, bästa vän o älskarinna till min man.
Teater två lördagar i rad o midda, bara vi...pratandes om sånt som vi aldrig hinner annars, skrattandes. Fan va kul min man är, hade ju nästan glömt det. Ett tag glömde jag tom att jag hade barn, det var som förr.
God damn va jag behövde få vara min mans fru om än bara för en stund...
Det var bara jag o min man. Själva. Inget barn. Bara vi som gjorde sånt som vuxna gör, utan barn.
O FY FAN va gött att vara jag- kvinna, fru, bästa vän o älskarinna till min man.
Teater två lördagar i rad o midda, bara vi...pratandes om sånt som vi aldrig hinner annars, skrattandes. Fan va kul min man är, hade ju nästan glömt det. Ett tag glömde jag tom att jag hade barn, det var som förr.
God damn va jag behövde få vara min mans fru om än bara för en stund...
- che
- Alltid online

Re: Jag o min man...
Åååh jag blir alldeles lycklig bara av att läsa om din lycka!
Vi får vårat till helgen, wohoo!!
Vi får vårat till helgen, wohoo!!
-

Nelia - Alltid online

härligt det låter!
boka genast in nästa gång så du har nåt att se fram emot dom där dagarna som är lite jobbigare än andra... 
-

Kali - Alltid online

UNDERBART!
Jag hade en liknande aha-upplevelse när vi var iväg och firade vår två åriga bröllopsdag.
Som nykär....
Jag hade en liknande aha-upplevelse när vi var iväg och firade vår två åriga bröllopsdag.
Som nykär....
- Fru S.
- Alltid online

Låter härligt med en liten passionspaus! =D Sådan tid behöver man mer än man tror. Undrar när jag ska lyckas dra iväg min sambo på egen hand. Sååå svårt att lämna bort barnet för en stund när man jobbar så mycket och vill hinna se honom när man väl är hemma. Men lite man-and-woman-time är allt rätt viktigt.
-

moia - Alltid online

Underbar läsning i mörkret...tror jag ska hångla upp min karl ikväll bara därför!
- sprallos
sprallos skrev:Underbar läsning i mörkret...tror jag ska hångla upp min karl ikväll bara därför!
Ååh, jag höll på att leta efter "Gilla"-knappen, men den finns ju inte här
Äsch, jag får göra en egen: Nelia GILLAR!!
-

Nelia - Alltid online

Nelia, jag ville också gilla
Jag och min kille tog in på hotell helgen som var med egen bastu och bubbelpool i rummet, man behöver sånt ibland, kärlek
Jag och min kille tog in på hotell helgen som var med egen bastu och bubbelpool i rummet, man behöver sånt ibland, kärlek

- Misu
- Har vimedbarn.se som startsida

8 inlägg • Sida 1 av 1
Återgå till Livet som förälder