Banner Forum Image

JAG HATAR DATORN!!!!

Diskutera relationsproblem

Re: JAG HATAR DATORN!!!!

Inläggav Keekee » tor feb 12, 2009 01:36

Haha! Titta på youtube där det finns olika "strategier" för att spela ett datorspel gör min sambo oxå.. =) Sjukligt egentligen..
Vi har en "stor" stationär dator med stooor skärm (typ som en liten platt-tv) med värsta "spel-mus" och "spel-tangentbord" (som han iof fick i present av mig)..där vi lagrar större program, bilder osv.. =)
Och sen har vi varsin laptop för "privata" bruk..mail, räkningar, surfing och så..
Hur som helst började stora skärmen krångla, eller den lade av helt enkelt..
Min sambo blir heeelt hysterisk.. herregud, hur skulle han nu orka fortsätta leva vidare lixom..
Fortare är blixten åker han på onoff och ska köpa sig en ny skärm (detta händer knappt 10 min efter att han sagt farväl till sin första älskade skärm).
Han orkar inte ens vänta 1 vecka extra så att dom skulle hinna sätta ner priset på den nya skärmen han ska köpa.. (han i butiken rekomenderade det) Ha nu i baktanke att vi har 2 helt fungerande datorer extra hemma..
Väl hemma kopplar han in sin nya älskling omsorgsfullt som bara datanördar kan..
Och jag hittade en annan strömsladd till den gamla skärmen (så som bara välorganiserade småbarnsmammor kan) och den fungerar asbra..
Så nu har vi satt den i barnrummet som tv åt lilltjejen så hon kan titta på film sen..
Det är nog lika bra, för den stora tv:n har pappa "paxat" de kommande 18 åren för sport ..
BildBild
Användarvisningsbild
Keekee
Stammis
Stammis

Inläggav Chobb88 » tor feb 12, 2009 08:38

Vi båda sitter vid datorn ofta. Men min man kanske sitter lite mer efter att han kommit hem från jobbet.
BildBild

BildBild
Användarvisningsbild
Chobb88
Alltid online
Alltid online

Inläggav EliasMamma » lör maj 23, 2009 18:44

Hej!

Detta känner jag mycke väl till..Likadant hemma hos oss men han har blivit bättre de måste jag säga. Men innan så var de dator,datorn hela tiden. Blev så trött på de. Men sen så fick jag reda på varför datorn var så intressant. Det var nämligen p..r som lockade snacka om att känna sig misslyckad. Men de blev som sagt bättre när jag fick reda på var de var. Så jag tog och rent ut sagt skällde ut honom. Sen kom våran lilla ögonsten till världen sen vände allt. Men han tjatar ju jämt om att de är inte att vara otrogen men man känner ju sig inte helt perfekt om en kille sitter och kollar på sånt.
EliasMamma
Nykomling
Nykomling

Föregående

Återgå till Relationssnack