Jag blir galen
6 inlägg • Sida 1 av 1
Re: Jag blir galen
Men va trist! Dagis på ett högstadium, ja det låter ju det...
Och vilken leveranstid, ni borde ju få grym rabatt på priset, det är ju inte klokt va lång tid... då kanske man inte ens vill ha dem längre...
Tråkigt med vagen oxå, att de ska gå sönder o va så dyrt o fixa! Blä!
Och vilken leveranstid, ni borde ju få grym rabatt på priset, det är ju inte klokt va lång tid... då kanske man inte ens vill ha dem längre...
Tråkigt med vagen oxå, att de ska gå sönder o va så dyrt o fixa! Blä!
- Ki27
- Alltid online

Men är det inte typiskt att det alltid ska vara så att allt händer på en gång, det kan ju göra vem som helst tokig!
Hoppas du får dina möbler idag iaf så får du posta bilder på dem sen
!
Kram på Dig!
Hoppas du får dina möbler idag iaf så får du posta bilder på dem sen
Kram på Dig!
-

lizzzie - Alltid online

Det är verkligen ingen medvind för dig för tillfället. Hoppas att du fick tag i dom på Cilek så du fick skälla lite. 
Nu får du inte såga Britaxen, du har gett den så mycket goda omdömen att jag gick och köpte en!!

Hoppas det löser sig med allt, dagiset lät ju sådär, ge inte upp ni kanske får ert förstahandsval! Kram!
Nu får du inte såga Britaxen, du har gett den så mycket goda omdömen att jag gick och köpte en!!
Hoppas det löser sig med allt, dagiset lät ju sådär, ge inte upp ni kanske får ert förstahandsval! Kram!
-

magda - Alltid online

Det fina med att när det känns som värst kan det bara bli bättre
.. Ha det så kul i London!
-

lizzzie - Alltid online

Tips till den där plastbiten på vagenen 8 min har oxå gått av) jag tog en sådan där gummisnodd som har en hake i ena ändan och en stopp i andra ändan( finns att köpa i bygghandlar) nu behöver jag inte oroa mig dör den där plastbiten *L*
-

zettan - Alltid online

6 inlägg • Sida 1 av 1
Återgå till Ångest & depression