JÄTTETRÄFFEN HAR ETT DATUM!!!
JÄTTETRÄFFEN HAR ETT DATUM!!!
Nu har jag ta mig faen tröttnat på att bo längst bort från allihop...*morr* och att begära att ni ska komma upp till mig är kanske lite överkurs...så nu vill jag att vi bestämmer ett datum nån gång i höst som SÅ MÅNGA SOM MÖJLIGT kan träffas. Hela vimedbarn helst! Det hade varit askul!!
Förslagsvis i Stockholm eftersom det nog är lättast för att att ta sig dig + att ska man vidare därifrån blir det dubbelt så dyrt.
De allra flesta är väl mammalediga ett tag till (hoppas jag) så det går ju att träffas under veckan (billigare biljetter....). har man nu bara tid på sig hinner man ju lägga undan lite. Jag ska göra en "Vimedbarn-burk" som jag ska spara i, + att jag kommer bo hos vänner och på så sätt spara in pengar på boende.
Mitt förslag är i slutet på augusti eller början på september...men jag är flexibel. Tänkte bara att alla skulle hinna hem från div semestrar osv osv.
Sååå, vad sägs?
Förslagsvis i Stockholm eftersom det nog är lättast för att att ta sig dig + att ska man vidare därifrån blir det dubbelt så dyrt.
De allra flesta är väl mammalediga ett tag till (hoppas jag) så det går ju att träffas under veckan (billigare biljetter....). har man nu bara tid på sig hinner man ju lägga undan lite. Jag ska göra en "Vimedbarn-burk" som jag ska spara i, + att jag kommer bo hos vänner och på så sätt spara in pengar på boende.
Mitt förslag är i slutet på augusti eller början på september...men jag är flexibel. Tänkte bara att alla skulle hinna hem från div semestrar osv osv.
Sååå, vad sägs?
Senast redigerad av sprallos mån maj 26, 2008 10:54, redigerad totalt 1 gång.
- sprallos
Re: JÄTTE-MEGA-BAMSETRÄFF!?
jag hakar på skulle vara jättekul verkligen, då bombaderas hela sthlm av mammor med barnvagnar haha...
bra initsiativ sprallos!!!
bra initsiativ sprallos!!!
- cammi
- Alltid online

Vi gör såhär...Skriv upp er ochkom gärna med förslag på ett datum också så man hinner börja kika i allmanackan.
-------------------------------------
sprallos : Torsdag 21 augusti (precis efter Barnbidraget...)
-------------------------------------
- sprallos
tezzi: kan när som i augusti å september!

Kolla bilddagboken; http://www.mylove.bilddagboken.se
Kolla bloggen; http://meandmylove.samuelhorn.com/
-

tezzi152 - Alltid online

teodorsmamma: kan närsomhelst, har familj i Sthlm och de tackar aldrig nej till mitt celebra besök! är föräldraledig hela 2008 också
teodorsmamma: kan närsomhelst, har familj i Sthlm och de tackar aldrig nej till mitt celebra besök! är föräldraledig hela 2008 också
- TeodorsMamma
Gärna det förslaget du kom me Sprallos, för min del i alla fall, jag börjar plugga i höst. Låter skitkul detta!
-

oOTINDRAOo - Alltid online

Det här låter superkul! Jag och Sammy hänger på 
teodorsmamma: kan närsomhelst
Beca: kan också närsomhelst!
-

Beca - Alltid online

Vad roligt! Jag hoppas jag kan komma då! Jag är mammaledig till oktober, så om inget annat hamnar i vägen så låter det helskoj. Har en bror och lite vänner i Stockholm också, så vi har väl ändå tänkt åka dit någon gång framöver. Hihi, det skulle kunna krylla av bebisar, hihi...
-

moia - Alltid online

ÅÅÅh vad KUL!!!
Jag börjar jobba lite i september igen, men hela augusti är jag "ledig"
Men skriver upp mig på sprallos datum, så jag kan lägga in det i kalendern, för det är så lätt att bli uppbokad...
Nelia: 21 augusti (kan än så länge hela augusti)
Jag börjar jobba lite i september igen, men hela augusti är jag "ledig"
Men skriver upp mig på sprallos datum, så jag kan lägga in det i kalendern, för det är så lätt att bli uppbokad...
-

Nelia - Alltid online

Hehe...ja vi får se till att träffast där vi har gott om plats och stor lekpark, för många bebbar är ju i kryp/gå-tagen då..
Vi skulle tipsa "Vi föräldarar" också...haha...värsta cyberdaten!
PS: Det vore bra om vi hyffsat snabbt kunnde spika ett datum så man hinner boka flygbiljetter medans dom är jättebilliga, så datum ska vara satt senast 10 juni?:DS
Vi skulle tipsa "Vi föräldarar" också...haha...värsta cyberdaten!
PS: Det vore bra om vi hyffsat snabbt kunnde spika ett datum så man hinner boka flygbiljetter medans dom är jättebilliga, så datum ska vara satt senast 10 juni?:DS
Senast redigerad av sprallos lör maj 24, 2008 10:33, redigerad totalt 1 gång.
- sprallos
Uppdaterad lista
oOTINDRAOo: 21 augusti
Sitamoia: Kan innan oktober
oOTINDRAOo: 21 augusti
Sitamoia: Kan innan oktober
- sprallos
ahh det här blir knivigt för mig, Max skall skolas in på Förskolan i höst + att jag bara är föräldraledig till nån gång i augusti(el. sept kommer inte ihåg) men jag får kika lite närmare på det innan jag skriver upp nånting hät, men kul initiativ!
- Jenima
åh det hade varit jätteroligt ju! har du också familj i sthlm du tänkte bo hos? eller tänkte du bo på nåt vandrarhem el så? jag måste vara den enda i landet helt utan stockholmskopplingar, så opraktiskt!
jag föreslår dock veckan efter, v35, någon gång mellan 25 o 28 augusti, dels finns det ännu mer pengar på kontot då
o dels passar det mig bättre eftersom jag ska på stort bröllop den 23e o det blir tight med tid innan tror jag. Börjar också skolan 1 sept så augusti är ändå bättre!
jag föreslår dock veckan efter, v35, någon gång mellan 25 o 28 augusti, dels finns det ännu mer pengar på kontot då
-

Kali - Alltid online

Återgå till Barnaktiviteter & Barnkalas