JÄTTETRÄFFEN HAR ETT DATUM!!!
Re: JÄTTETRÄFFEN HAR ETT DATUM!!!
Totoro: Ja jag förstår att det känns nervöst att lämna lill Liam men det är ju tur att du ska till ett jobb som du trivs på, vilket jag hoppas att du gör?? Vad är det för dröm jobb du har fått?
Jaha så Liam kryper inte än? Vilken tur du har hihi. Oskar han har tagit sig fram sen han var 6 månader o nu har han börjat ställa sig mot saker hihi. Det är roligt att se framstegen men samtidigt lite stressigt att passa upp på honom hela tiden
:P.
Ser att ni ska gifta er.. Gu vad roligt. Grattis!!! Går förberedelserna bra??
Jaha så Liam kryper inte än? Vilken tur du har hihi. Oskar han har tagit sig fram sen han var 6 månader o nu har han börjat ställa sig mot saker hihi. Det är roligt att se framstegen men samtidigt lite stressigt att passa upp på honom hela tiden
-

Ahz - Har vimedbarn.se som startsida

Re: JÄTTETRÄFFEN HAR ETT DATUM!!!
Ahz skrev:Totoro: Ja jag förstår att det känns nervöst att lämna lill Liam men det är ju tur att du ska till ett jobb som du trivs på, vilket jag hoppas att du gör?? Vad är det för dröm jobb du har fått?
Jaha så Liam kryper inte än? Vilken tur du har hihi. Oskar han har tagit sig fram sen han var 6 månader o nu har han börjat ställa sig mot saker hihi. Det är roligt att se framstegen men samtidigt lite stressigt att passa upp på honom hela tiden:P.
jo jag trovs jätte bra. superkul jobb. jobbar på placeringsenheten inom socialtjänsten.
nix lillplutten vill sig inte krypa. han älskar o springa om kring om man håller hans händer, men så fort man lägger honom på mage blir han skitsne. men det e rätt behagligt att han finns kvar där man lägger honom.
jepp februari 7 gifter vi oss. planeringen går framåt. beställt klänning, ring lokal m.m. ska försöka ta o göra klart inbjudningskorten snart. vi bjöd ca 40 mer än vi hade tänkt. suck så jag lär ju göra ett par til kort. ska bli lite skönt o få det överstökat sen. det e jobbigare än jag trott o planera bröllop
-

ToToRo - Alltid online

Återgå till Barnaktiviteter & Barnkalas