Banner Forum Image

JÄTTETRÄFF 2010!!

Söker du andra att umgås med? Här håller du också koll på träffar och annat kul med barnen.

Re: JÄTTETRÄFF 2010!!

Inläggav sprallos » tor maj 13, 2010 07:16

Jag uppdaterar listan, tar bort mig själv från de daum jag nu är rätt säker på att jag inte kommer.

STOCKHOLM i SOMMAR:
lör 5 juni - shoegal, redhotwera, nilla6, grynet, strumpan, mini-mamman
lör 19 juni - shoegal, nelia, redhotwera, nilla6, grynet, strumpan, LillaMalin(ev.) magda, mini-mamman
lör 26 juni - shoegal, mini-mamman
lör 3 juli - magda, sitamoia
lör 10 juli - sitamoia
18 september - sprallos, shoegal, grynet, strumpan, magda, Gellis, sitamoia
GÖTEBORG i HÖST:
lör 7 augusti - tigi, nelia, Sasoki, LillaMalin, hellokitty
lör 14 augusti - tigi, nelia, Sasoki, LillaMalin, Gellis, hellokitty
lör 21 augusti - nelia, Sasoki, LillaMalin, Gellis, Taweret, hellokitty
lör 18 september - sprallos, tigi, LillaMalin, magda, Gellis, Taweret, sitamoia, hellokitty
lör 2 oktober - sprallos, tigi, nelia, Sasoki, LillaMalin, magda, Gellis, Taweret, sitamoia, hellokitty
lör 9 oktober - sprallos, tigi, shoegal, nelia, Sasoki, LillaMalin, magda, Gellis, Taweret, sitamoia, hellokitty
lör 16 oktober - sprallos, tigi, shoegal, nelia, LillaMalin, magda, Gellis, Taweret, sitamoia, hellokitty
lör 23 oktober - sprallos, tigi, Sasoki, LillaMalin, magda, Gellis, Taweret, sitamoia, hellokitty
lör 30 oktober - sprallos, tigi, Sasoki, LillaMalin, magda, Gellis, Taweret, sitamoia, hellokitty
sprallos

Inläggav Tossy » tor maj 13, 2010 08:02

Jag har inte skrivit upp mig på nåt datum alls, men kommer om jag kan det datum som bestäms. Om man inte ska vara i en park, vad finns för alternativ då? Och hur är allt öppet under prinsessbröllopet, nån som vet?
BildBild BildBild
Användarvisningsbild
Tossy
Alltid online
Alltid online

Inläggav cornelia19 » tor maj 13, 2010 08:25

jag har inte heller skrivit upp mig säger som Tossy, jag kommer om jag kna det datum som bestäms:)
Användarvisningsbild
cornelia19
Alltid online
Alltid online

Inläggav LillaMalin » tor maj 13, 2010 11:35

Man kanske skulle åkt till stockholm den helgen ändå..fatta att det kommer vara lite folk på grönan haha :P
LillaMalin
Alltid online
Alltid online

Inläggav Nelia » tor maj 13, 2010 18:49

Vi har så mycket som händer i sommar och pengar/tid behöver läggas på annat så jag tar också bort mig från listan i Sthlm.

STOCKHOLM i SOMMAR:
lör 5 juni - shoegal, redhotwera, nilla6, grynet, strumpan, mini-mamman
lör 19 juni - shoegal, redhotwera, nilla6, grynet, strumpan, LillaMalin(ev.) magda, mini-mamman
lör 26 juni - shoegal, mini-mamman
lör 10 juli - sitamoia
GÖTEBORG i HÖST:
lör 7 augusti - tigi, nelia, Sasoki, LillaMalin, hellokitty
lör 14 augusti - tigi, nelia, Sasoki, LillaMalin, Gellis, hellokitty
lör 21 augusti - nelia, Sasoki, LillaMalin, Gellis, Taweret, hellokitty
lör 18 september - sprallos, tigi, LillaMalin, magda, Gellis, Taweret, sitamoia, hellokitty
lör 2 oktober - sprallos, tigi, nelia, Sasoki, LillaMalin, magda, Gellis, Taweret, sitamoia, hellokitty
lör 9 oktober - sprallos, tigi, shoegal, nelia, Sasoki, LillaMalin, magda, Gellis, Taweret, sitamoia, hellokitty
lör 16 oktober - sprallos, tigi, shoegal, nelia, LillaMalin, magda, Gellis, Taweret, sitamoia, hellokitty
lör 23 oktober - sprallos, tigi, Sasoki, LillaMalin, magda, Gellis, Taweret, sitamoia, hellokitty
lör 30 oktober - sprallos, tigi, Sasoki, LillaMalin, magda, Gellis, Taweret, sitamoia, hellokitty
Bild
Bild
Användarvisningsbild
Nelia
Alltid online
Alltid online

Inläggav shoegal » tor maj 13, 2010 19:44

Bild
shoegal
Alltid online
Alltid online

Inläggav mimmi12 » tor jun 10, 2010 20:27

Uppdaterad lista:

STOCKHOLM i SOMMAR:
lör 5 juni - sprallos, shoegal, redhotwera, nilla6, grynet, strumpan, mini-mamman
lör 19 juni - shoegal, nelia, redhotwera, nilla6, grynet, strumpan, LillaMalin(ev.) magda, mini-mamman
lör 26 juni - sprallos, shoegal, mini-mamman
lör 10 juli - sitamoia
GÖTEBORG i HÖST:
lör 7 augusti - tigi, nelia, Sasoki, LillaMalin, hellokitty, mimmi 12
lör 14 augusti - tigi, nelia, Sasoki, LillaMalin, Gellis, hellokitty, mimmi12
lör 21 augusti - nelia, Sasoki, LillaMalin, Gellis, Taweret, hellokitty, mimmi 12
lör 9 oktober - sprallos, tigi, shoegal, nelia, Sasoki, LillaMalin, magda, Gellis, Taweret, sitamoia, hellokitty, mimmi12
lör 30 oktober - sprallos, tigi, Sasoki, LillaMalin, magda, Gellis, Taweret, sitamoia, hellokitty , mimmi 12
Bild

BildBildBildBild
mimmi12
Börjar hänga här en del
Börjar hänga här en del

Föregående

Återgå till Nöjen & träffar