Inbjudningar
4 inlägg • Sida 1 av 1
Inbjudningar
jag har ett litet problem, om ca två månader ska min son döpas och jag tänkte börja med inbjudningarna. Då märker jag att jag inte har något sorts "word" program på min dator
Nu undrar jag om det är någon som vill hjälpa mig med att göra inbjudningar? (mycket begärt, jag vet) eller vet något program man kan ladda ner där man kan göra dom? Börjar känna mig lite smått panikslagen....
Hur har ni gjort era inbjudningar?
Nu undrar jag om det är någon som vill hjälpa mig med att göra inbjudningar? (mycket begärt, jag vet) eller vet något program man kan ladda ner där man kan göra dom? Börjar känna mig lite smått panikslagen....
Hur har ni gjort era inbjudningar?
-

Shelly - Alltid online

Re: Inbjudningar
jag kan hjälpa dig om du vill:) jag sitter och leker i photoshop och där har jag gjort min inbjudan till natalies dop:) adda msn om du vill veta mer
blond_in_en@hotmail.com
- minimamma92
- Galen i vimedbarn.se

Re: Inbjudningar
nu kanske du redan har fått hjälp men jag tipsar endå.. Jag beställde mina på optimalprint.com
Dom blev suuuuper fina och kostade med frakt och kuvert och allt bara runt 200 kr för 20 kort... super billigt faktiskt... man deisgnar kortet själv och kan ladda upp bild och allt och sen trycker dom....
Dom blev suuuuper fina och kostade med frakt och kuvert och allt bara runt 200 kr för 20 kort... super billigt faktiskt... man deisgnar kortet själv och kan ladda upp bild och allt och sen trycker dom....
- ejin
- Alltid online

4 inlägg • Sida 1 av 1