Ikea Patrull barnvakt VS. Philips SCD361
7 inlägg • Sida 1 av 1
Ikea Patrull barnvakt VS. Philips SCD361
Är på jakt efter en barnvakts-pryl... Undrar därför om någon av er har några erfarenheter av följande modeller: Ikeas Patrull eller Philips SCD361? Eller någon annan modell/märke också för den delen?
Vill kunna sitta ute i solen medans lillen sover utan att vara rädd att inte höra honom om han skulle vakna.
Kram på er!
Vill kunna sitta ute i solen medans lillen sover utan att vara rädd att inte höra honom om han skulle vakna.
Kram på er!
- OhMama
- Har vimedbarn.se som startsida

Re: Ikea Patrull barnvakt VS. Philips SCD361
Vi har ikeas babyvakt. den fungerar jättebra. hörs direkt i den. bra pris också om man är familymedlem. Det är ju gratis så bara att gå med i så fall
- lolenona_84
- Alltid online

Jag har oxå Ikeas, fast har inte hunnit med att använda den så mycket, men den funkar jättebra, o som ovan skriver, toppenpris om man är ikeamedlem som jag blev då..hehe
- Ki27
- Alltid online

Attans vad bra, vi snackade precis om att vi skulle ha en "barnvakt", det får allt bli en tur till IKEA nån dag tror jag minsann 
-

Tossy - Alltid online

Det låter ju lovande med Ikeas variant... Om man är medlem så kostar dem runt 250 kronor... och det är ju toppen-billigt!
- OhMama
- Har vimedbarn.se som startsida

Vi har IKEA´s och den krånglar jättemkt för oss. Har fått byta 3 ggr, men vi har fortfarande problem. Så vi tänker byta o köpa en annan. Men kan ju hända vi fått flera måndagsexemplar. För annars har jag bara hört bra om IKEA´s.
- Mixiz
- Alltid online

7 inlägg • Sida 1 av 1
Återgå till Barnsäkerhet & barnvagnar