idag tänkte jag laga middag, help please ;)
20 inlägg • Sida 2 av 2 • 1, 2
Re: idag tänkte jag laga middag, help please ;)
okej då ska vi testa blodpudding med, tänkte om de blev för torrt utan nån sås typ. jag äter ju inte det själv längre så komme rinte riktigt ihåg 
- hellokitty
- Alltid online

Skär upp allt i små bitar, så är det inte lika nervöst. Gurka kan jag meddela att Ida fortfarande har problem med, fastän hon har tänder. Ärtor är favoriten, hon skulle kunna äta hur många som helst!
-

Tossy - Alltid online

åå jag ska ta mig samman å pröva med ärtor.. haha (nervösskrattar) det e konstigt jag som e så jordnära annars...
Hellokitty: berätta om charlie gillade blodpudding....jag kanske ska testa det jag med å får leka lite härmapa nu i början.
men man ska ju tillsätta fett hur gör man det med blodpudding?? haha fy stackars alex kommer sluta med att jag ger honom havre å betfor för hästmat det kan jag:)
Hellokitty: berätta om charlie gillade blodpudding....jag kanske ska testa det jag med å får leka lite härmapa nu i början.
men man ska ju tillsätta fett hur gör man det med blodpudding?? haha fy stackars alex kommer sluta med att jag ger honom havre å betfor för hästmat det kan jag:)
- kimulf
- Har vimedbarn.se som startsida

Ni kan även testa korv och köttbullar, det är okej med det salt som är i dem, men ge bara smakprov. De är ju inte så gamla ännu era små
Alt för att lära sig tugga!
-

Tossy - Alltid online

kimulf den gulasch"soppan" jag gjorde idag, blir mer som en gryta men. den va toppen tyckte charlie! han älska det
så det blir rester med det till lunch imon.
köpte hariconverts med eller hur f*n de nu stavas men de va ingen hitt de va för segt o tugga ska köpa vanliga ärtor istället!
yes jag ska givetvis tala om hur de går med blodpuddingen!
köpte hariconverts med eller hur f*n de nu stavas men de va ingen hitt de va för segt o tugga ska köpa vanliga ärtor istället!
yes jag ska givetvis tala om hur de går med blodpuddingen!
- hellokitty
- Alltid online

20 inlägg • Sida 2 av 2 • 1, 2
Återgå till Matvanor & barnmat