Idag ska vi nog fira lite!!!
10 inlägg • Sida 1 av 1
Idag ska vi nog fira lite!!!
Min lillskrot blir 6månader i dag.
Det är helt otroligt hur fort det kan gå.
Från de första sekunderna på BB, tills idag 6månader senare har vart enda ögonblink varit en underbar resa med Valle.
Han är en sådan glad kille.
Såklart att han har sina stunder, men de är så få och de måste få finnas.
Hans utveckling sker i rasande hastighet, han sitter, kryper, äter mat, leker och pratar massor!
Han är vårat glädje ämne i familjen!
Han är en buse, kryper alltid iväg med tungspetsen ute när man ska försöka byta blöja, och skrattar! Skillnaden mot Hobbe är att Hobbe kröp iväg i vilt skrik, för han ville inte, Valle har bara kul!
Jag önskar att ni alla kunde få en dos av Valle när ni är nere, för han gör alla glada med bara sin uppsyn. Och han har en aura som smittar av sig, och man blir lugn av honom.
Kan bli lite ledsen av bara tanken på att vi kanske inte skulle ha fler barn, men så glad att vi ändrade oss och fick våran älskade lilla PRINS!!!!
(fotografierna är ifrån idag)
Det är helt otroligt hur fort det kan gå.
Från de första sekunderna på BB, tills idag 6månader senare har vart enda ögonblink varit en underbar resa med Valle.
Han är en sådan glad kille.
Såklart att han har sina stunder, men de är så få och de måste få finnas.
Hans utveckling sker i rasande hastighet, han sitter, kryper, äter mat, leker och pratar massor!
Han är vårat glädje ämne i familjen!
Han är en buse, kryper alltid iväg med tungspetsen ute när man ska försöka byta blöja, och skrattar! Skillnaden mot Hobbe är att Hobbe kröp iväg i vilt skrik, för han ville inte, Valle har bara kul!
Jag önskar att ni alla kunde få en dos av Valle när ni är nere, för han gör alla glada med bara sin uppsyn. Och han har en aura som smittar av sig, och man blir lugn av honom.
Kan bli lite ledsen av bara tanken på att vi kanske inte skulle ha fler barn, men så glad att vi ändrade oss och fick våran älskade lilla PRINS!!!!
(fotografierna är ifrån idag)
- Bilagor
-
- DSC_0015.JPG (38.04 KB) Visad 502 gånger
-
- DSC_0020.JPG (43.01 KB) Visad 501 gånger
-
- DSC_0018.JPG (43.9 KB) Visad 501 gånger
-

30-åringen - Alltid online

10 inlägg • Sida 1 av 1
Återgå till Barnaktiviteter & Barnkalas