Idag ser jag ut så här!
Re: Idag ser jag ut så här!
Och jag tycker det här var så himla fint, när båda ligger på mage brevid varandra. Fast Claudia ser sur ut på de två kort jag kan välja mellan med den här uppställningen, så det blir inte heller att beställa.
Nu fotobombar jag lite här, ursäkta! Hihi.
Nu fotobombar jag lite här, ursäkta! Hihi.
-

moia - Alltid online

Övriga innan moias bombning;) : Jättefina kort och barn!
Moia: Stort grattis till dina superfina barn! Av de tre första bilderna tycker jag att du kan välja bort det tredje, med bilen, för det såg för studioaktigt ut (dock jättefint). Jag gillade C på första men även V:s charm på andra. Du får avgöra själv för du känner dem bäst:)
Moia: Stort grattis till dina superfina barn! Av de tre första bilderna tycker jag att du kan välja bort det tredje, med bilen, för det såg för studioaktigt ut (dock jättefint). Jag gillade C på första men även V:s charm på andra. Du får avgöra själv för du känner dem bäst:)

-

Redhotwera - Alltid online

Jag gillade den med bilen just för att det var en så fin bil, men jag håller med om att den såg lite stel och uppställd ut...men ändå såå fin!
- sprallos
Hihi, var ju tvungen att bomba lite. =))
Det var faktiskt jag (och Vincent) som ville fota med brandbilen! Den är ju hur fin som helst. =)) Jag håller helt med om att det ser väldigt "studio" ut, men det är just vad jag gillar. Eftersom jag fotar så mycket "barn i hemmiljö" själv så blir det här något helt annat och nytt för mig. Dessutom tycker jag båda barnen är allra finast på just det kortet, så det stannar. Men tack ändå för åsiktshjälpen! =)
Det är svårt att välja kort just för att man vill känna igen sitt barn i korten. Många blir väldigt fina, men man får inte den där kontakten, eller uttrycket som gör att barnen liksom ser ut som sig själva. Men på de tre kort jag valt så ser de ut så som de gör på riktigt också. Jag får liksom rätt feeeeling.
Det var faktiskt jag (och Vincent) som ville fota med brandbilen! Den är ju hur fin som helst. =)) Jag håller helt med om att det ser väldigt "studio" ut, men det är just vad jag gillar. Eftersom jag fotar så mycket "barn i hemmiljö" själv så blir det här något helt annat och nytt för mig. Dessutom tycker jag båda barnen är allra finast på just det kortet, så det stannar. Men tack ändå för åsiktshjälpen! =)
Det är svårt att välja kort just för att man vill känna igen sitt barn i korten. Många blir väldigt fina, men man får inte den där kontakten, eller uttrycket som gör att barnen liksom ser ut som sig själva. Men på de tre kort jag valt så ser de ut så som de gör på riktigt också. Jag får liksom rätt feeeeling.
-

moia - Alltid online

Alla bilder är superfina! Även den med bilen, jag kan se den i mitten och typ alla andra runt om. Det stör inte att dom inte alltid tittar i kameran tycker jag, det blir så bra känsla i dom ändå.
- sprallos
Nu fuskar jag lite också, bilderna är inte tagna just idag men nu i veckan 
- Bilagor
-
nellan.jpg- (56.1 KB) Nerladdad 18 gånger
-
DSC00722.jpg- (152.72 KB) Nerladdad 18 gånger
- Encisen
- Alltid online

Söta 
Stina Sandström heter jag och är grundare av Vi med barn och även gravidsajten Minbebis.com. Vill du veta mer om mig kan du läsa min blogg!
-

Stina - Admin
*puff*
Idag ser kottarna ut såhär!
- Bilagor
-
430944_10150482929147102_648317101_9000126_181801266_n.jpg- (64.81 KB) Nerladdad 17 gånger
- Encisen
- Alltid online

Encisen skrev:*puff*
Vilka söta barn du har! Vad använder du för kamera när du fotar?
- Ellensmamma
- Börjar hänga här en del

Tack vad snällt!!
Jag använder en sånhär, liten o smidig.
Har dock inte hunnit gå igenom den så mkt, men vill lära mig mer o köpa fler tillbehör
Jag använder en sånhär, liten o smidig.
Har dock inte hunnit gå igenom den så mkt, men vill lära mig mer o köpa fler tillbehör
- Bilagor
-
sony-nex5.jpg- (13.14 KB) Nerladdad 2 gånger
- Encisen
- Alltid online

Så söta tillsammans, i några sekunder... Plötsligt får lillasyster en örfil! SMACK, med öppen handflata. Man får va glad för dom söta sekunderna och lära sig läsa av storasyster innan humöret svänger 
- Bilagor
-
- P2070015.jpg (53.88 KB) Visad 57 gånger
-

Gotland - Alltid online

Återgå till Foto & scrapbooking