Idag har Strumpan lämnat oss
18 inlägg • Sida 2 av 2 • 1, 2
Re: Idag har Strumpan lämnat oss
Tack alla för erat stöd! Pratade via sms med henne idag med då hade hon precis varit på zoo och köpt en stor klätterställning med hängmatta o grejer
Det kändes bra 
- Jenima
Vad skönt att Strumpan har hamnat hos en så snäll och gullig familj!
Min förra katt bor hos min pappas granne och stortrivs, så ibland kan jag se en glimt av honom när han springer ut till skogen eller hem för att äta och få mys. Då blir man alldeles glad i hela kroppen. Det är ju ändå huvudsaken, att våra missar mår bra och trivs menar jag. 
-

Nelia - Alltid online

Vi har nyss lämnat bort vår katt sedan 9 år tillbaka pga att den lille har allergi.
Mitt förnuft säger att det är klart att M går först och att vi inte skall utsätta honom för det han är allergisk mot varje dag. Men det gör så J*****VLA ONT! Känns aldrig som sorgen kommer att ta slut, saknar henne såååååå. Ligger och funderar på kvällarna om vi kunde löst det på något anna sätt.... men vi får helt enkelt släppa taget och hoppas på att hon har det bra i sitt nya hem även om jag mest av allt skulle vilja åka och hämta henne NU... trodde inte att man kunde sörja en katt såååå mycket
Mitt förnuft säger att det är klart att M går först och att vi inte skall utsätta honom för det han är allergisk mot varje dag. Men det gör så J*****VLA ONT! Känns aldrig som sorgen kommer att ta slut, saknar henne såååååå. Ligger och funderar på kvällarna om vi kunde löst det på något anna sätt.... men vi får helt enkelt släppa taget och hoppas på att hon har det bra i sitt nya hem även om jag mest av allt skulle vilja åka och hämta henne NU... trodde inte att man kunde sörja en katt såååå mycket
-

mirwa - Galen i vimedbarn.se

18 inlägg • Sida 2 av 2 • 1, 2