I går var det en månad sen.
8 inlägg • Sida 1 av 1
I går var det en månad sen.
I går var det en månad sen Carolin stenvall försvann. Jag bor i gällivare och tanken på att nån har rövat bort henne eller rent ut sakt mördat henne får mig att rysa i hela kroppen. Poliserna har letat i genom hela stenbron som inte als ligger så lågnkt bort från sammhellet. Dom har letat i genom älven och hela skogen. Hojja det är så nära. I går när jag var ut och promenerade så far bara min blickar ut i skogen och självklart ner i älven. Tänk om hon kommer flytandes eller ligger i diket nån stans. Kan inte fatta att man kanche har en mördare i sitt samhelle. Vill inte en gå utanför dörren när det är mörkt ute. Är noga att låsa dörren. Hoppas att dom hittar henne snart. 
- Ninni82
- Har vimedbarn.se som startsida

Re: I går var det en månad sen.
Ja, det är riktigt läskigt. Kommer själv från Kiruna ursprungligen, och det var ju dit hon var på väg.
- shoegal
- Alltid online

Det är fruktansvärt...det är så stora ytor att leta på också. vill man gömma någon så är det i norrland man ska göra det liksom...
- sprallos
Nu har dom funnit Karolins kropp. nu äntligen kan hon vila i frid. käsn skönt att dom fick fast den sjuke jäveln och tänk att han har gått på gatorna man skälv går på. Nu kanche man kan känna sig trygg att gå ut.
- Ninni82
- Har vimedbarn.se som startsida

Jag blir så påverkad av sånt här sedan jag fick Amanda. Tänk vad mycket skit som händer HELA tiden. Jag vet att vi är många som bor i Sverige och mord oftast begås av människor inom familjen, men shit om något händer min skrutt!? Jag tänker på Englas mamma som ringde hela vägen hem för att inget skulle hända. Man kan ju aldrig skydda sitt barn känns det som?
- angee
- Alltid online

Ja usch det kändes verkligen som en lättnad igår när jag surfade in på aftonbladet och läste att hon var hittad. Jag har också blivit lättpåverkad sedan vi fick lillis och just det här fallet kändes konstigt hemskt. Man tror ju inte att nåt kan hända mitt på ljusan dag när man är på väg till en jobbintervju. Fast å andra sidan tror man väl inte heller att ens barn ska bli indragen i en bil eller att nån kommer hem till en och hugger ner dej och dina barn heller... Det är en galen värld vi lever i...
-

soltrollet - Alltid online

8 inlägg • Sida 1 av 1
Återgå till Ångest & depression