Banner Forum Image

I går var det en månad sen.

I går var det en månad sen.

Inläggav Ninni82 » mån okt 13, 2008 22:59

I går var det en månad sen Carolin stenvall försvann. Jag bor i gällivare och tanken på att nån har rövat bort henne eller rent ut sakt mördat henne får mig att rysa i hela kroppen. Poliserna har letat i genom hela stenbron som inte als ligger så lågnkt bort från sammhellet. Dom har letat i genom älven och hela skogen. Hojja det är så nära. I går när jag var ut och promenerade så far bara min blickar ut i skogen och självklart ner i älven. Tänk om hon kommer flytandes eller ligger i diket nån stans. Kan inte fatta att man kanche har en mördare i sitt samhelle. Vill inte en gå utanför dörren när det är mörkt ute. Är noga att låsa dörren. Hoppas att dom hittar henne snart. :cry:
Ninni82
Har vimedbarn.se som startsida

Re: I går var det en månad sen.

Inläggav shoegal » mån okt 13, 2008 23:07

Ja, det är riktigt läskigt. Kommer själv från Kiruna ursprungligen, och det var ju dit hon var på väg.
Bild
shoegal
Alltid online
Alltid online

Inläggav sprallos » tis okt 14, 2008 08:10

Det är fruktansvärt...det är så stora ytor att leta på också. vill man gömma någon så är det i norrland man ska göra det liksom...:-(
sprallos

Inläggav Ninni82 » ons okt 22, 2008 22:29

Nu har dom funnit Karolins kropp. nu äntligen kan hon vila i frid. käsn skönt att dom fick fast den sjuke jäveln och tänk att han har gått på gatorna man skälv går på. Nu kanche man kan känna sig trygg att gå ut.
Ninni82

Inläggav shoegal » ons okt 22, 2008 22:40

Skönt för familjen att de hittade kroppen.
Bild
shoegal
Alltid online
Alltid online

Inläggav Taweret » ons okt 22, 2008 22:42

Skönt att kroppen är hittad så att famlijen kanske kan få lite ro.
Bild

Bild
Taweret
Alltid online
Alltid online

Inläggav angee » ons okt 22, 2008 23:00

Jag blir så påverkad av sånt här sedan jag fick Amanda. Tänk vad mycket skit som händer HELA tiden. Jag vet att vi är många som bor i Sverige och mord oftast begås av människor inom familjen, men shit om något händer min skrutt!? Jag tänker på Englas mamma som ringde hela vägen hem för att inget skulle hända. Man kan ju aldrig skydda sitt barn känns det som?
BildBild
angee
Alltid online
Alltid online

Inläggav soltrollet » tor okt 23, 2008 09:34

Ja usch det kändes verkligen som en lättnad igår när jag surfade in på aftonbladet och läste att hon var hittad. Jag har också blivit lättpåverkad sedan vi fick lillis och just det här fallet kändes konstigt hemskt. Man tror ju inte att nåt kan hända mitt på ljusan dag när man är på väg till en jobbintervju. Fast å andra sidan tror man väl inte heller att ens barn ska bli indragen i en bil eller att nån kommer hem till en och hugger ner dej och dina barn heller... Det är en galen värld vi lever i...
Bild

Bild
Användarvisningsbild
soltrollet
Alltid online
Alltid online

Återgå till Ångest & depression