Hur många lattemorsor :)
19 inlägg • Sida 1 av 2 • 1, 2
Hur många lattemorsor :)
Hahahahaha...
Jag bara måste visa; jag dricker liiiite för mycket latte (har ju en espressomaskin), och imorse fick jag till en så grym latte att jag var tvungen att ta ett foto av den!
ska starta hemmacafé tror jag
vet inte hur jag lyckades med det här men god var den!
- Bilagor
-
- lattemugg haha 001.JPG (30.2 KB) Visad 685 gånger
- TeodorsMamma
Re: Hur många lattemorsor :)
Oooh den ser riktigt smarrig ut!
Har också en espressomaskin, men använder den tyvärr inte så ofta som jag skulle vilja. Mest för att jag sällan har tid att sitta ner och ta en latte faktiskt.
Har också en espressomaskin, men använder den tyvärr inte så ofta som jag skulle vilja. Mest för att jag sällan har tid att sitta ner och ta en latte faktiskt.
-

Nelia - Alltid online

Nelia: Jag TAR mig tid... Snor den!
Teodor sitter framför tvn i typ en timme varje morgon och glor på barnprogram... Vare sig jag vill eller inte, han sätter på tvn själv
så då passar jag på att sätta mig i köket med min latte för att kickstarta dagen 
- TeodorsMamma
Så skönt för dig att han sitter och tittar på TV, så du kan mysa lite själv med latte.

-

Redhotwera - Alltid online

Å nu blev jag lite sugen på latte, jag som knappt dricker kaffe
.
Isabelle 080725
Josefine 100330
Josefine 100330
-

Strumpan - Alltid online

Åh vilken lyx! Jag vill också starta dagen med en sån latte, min espressomaskin har stått i skåpet i två år
(som gammal inbiten barista kan jag berätta att du gör den genom att hälla på mjölken först, se till att det är lite skum på toppen, och häll sist på espresson långsamt
)
-

Linds - Alltid online

Jag tar min latte till 3-fikat, med 2 chokladtryfflar till, lite vardagslyx 
Inte lika tjusig som din, men god ändå!
Inte lika tjusig som din, men god ändå!
-

Tossy - Alltid online

Jag börjar min dag med en latte till frukost...
Hur skulle jag överleva utan den? Nu har jag då ingen espresso maskin (försöker få sambon att köpa en sån till mig) så jag kör med pulver varianten än så länge...
MEN GOTT ÄR DET!
Hur skulle jag överleva utan den? Nu har jag då ingen espresso maskin (försöker få sambon att köpa en sån till mig) så jag kör med pulver varianten än så länge...
MEN GOTT ÄR DET!
-

MinisMamma - Alltid online

Linds skrev:Åh vilken lyx! Jag vill också starta dagen med en sån latte, min espressomaskin har stått i skåpet i två år(som gammal inbiten barista kan jag berätta att du gör den genom att hälla på mjölken först, se till att det är lite skum på toppen, och häll sist på espresson långsamt
)
Vad gör det för skillnad? Och varför långsamt??
-

MinisMamma skrev:Linds skrev:Åh vilken lyx! Jag vill också starta dagen med en sån latte, min espressomaskin har stått i skåpet i två år(som gammal inbiten barista kan jag berätta att du gör den genom att hälla på mjölken först, se till att det är lite skum på toppen, och häll sist på espresson långsamt
)
Det smakar likadant, men det lägger sig i lager om du häller på kaffet sist, och om du häller för fort blandas det
-

Linds - Alltid online

Linds skrev:MinisMamma skrev:Linds skrev:Åh vilken lyx! Jag vill också starta dagen med en sån latte, min espressomaskin har stått i skåpet i två år(som gammal inbiten barista kan jag berätta att du gör den genom att hälla på mjölken först, se till att det är lite skum på toppen, och häll sist på espresson långsamt
)
Det smakar likadant, men det lägger sig i lager om du häller på kaffet sist, och om du häller för fort blandas det
ahaa...
-

19 inlägg • Sida 1 av 2 • 1, 2
Återgå till Foto & scrapbooking