Banner Forum Image

Hur många är ensammstående här??

Hur många är ensammstående här??

Inläggav Ninni82 » ons maj 06, 2009 21:16

Hejsan.

Sitter här i min ensamhet och undrar hur många här är frånskild/ Separerad från sin sambo och har barn under 2 år?? Jag har mer och mer börjat känna att jag och Johannes pappa inte klarar av att bo under samma tak. Vi bara fräser och gormar på varandra. jag har haft en perjod där jag var jättearg men nu är det hans tur. Vi håller på att skola in Johannes på dagis men sambon förstör hela glädjen jenom att fräsa att jag inte ska bry mig om hur det går för johannes på dagis. Det är sambon som tar hand om inskolningen. Det skäns som att vi är¨på väg i sär och nu undrar jag hur ni andra har klarat att vara skälv med era små?? Skulle jag klara av att ta hand om Johannes skälv varannan vecka?? Hur pallar man??
Ninni82
Har vimedbarn.se som startsida
Har vimedbarn.se som startsida

Re: Hur många är ensammstående här??

Inläggav Shelly » ons maj 06, 2009 21:35

Jag är ensamstående och så har det varit sedan Liam föddes! Man klarar det, det gör man bara.

Om du känner att du vill separera från Johannes pappa tycker jag du ska göra det. Johannes känner säkert att något inte står rätt till mellan mamma och pappa och det är ju inte heller kul. Jag är övertygad om att du klarat att vara ensam md Johannes, du kanske bara hade behövt planera om lite i vardagen. Lycka till, vad du än bestämmer dig för!
BildBild

BildBildBildBild Bild
Användarvisningsbild
Shelly
Alltid online
Alltid online

Återgå till Relations problem