Hur fan gör man???
20 inlägg • Sida 2 av 2 • 1, 2
Re: Hur fan gör man???
härligt! fortsätt så Teodor!! 
(o mitt inlägg var inte riktat specifikt till dig utan som en protest mot tesen att läkare skriver ut det äckligaste bara för att)
(o mitt inlägg var inte riktat specifikt till dig utan som en protest mot tesen att läkare skriver ut det äckligaste bara för att)
-

Kali - Alltid online

Har inte läst hela tråden, men jag ville delge mina tips och det är att byta antibiotika. Kåvepenin smakar verkligen illa, men det finns Amimox, om det inte funkar med kåvepenin så kan man be läkaren byta medicin. Min lilla tös har haft 2 öroninflammationer och hon som har mkt lätt o kräka annars kräktes som en stucken gris av medicinen så vi fick kämpa ordentligt o få i henne utan att hon skulle få upp det igen lika snabbt, så jag förstår vad du går igenom. Det är fan inte kul!! Hoppas det går bättre o lilla Teodor mår ´bra snart.
- a_y_g
- Alltid online

Kul att det tycks gå bättre- håller tummarna för att Teodor tycker att det är OK även framöver! 
- Snigel
- Alltid online

Vincent fick också Kåvepenin när han hade öroninflammation tidigare i år. Det var hopplöst att få i honom, och han kräktes upp allt han ätit när han fick medicinen outblandad (vi testade med både spruta och sked). Testade att blanda med olika saker. Glass älskar han, men blev skeptisk redan efter första "medicinglassen" och ville inte ha mer. Det enda som fungerade till slut var att blanda med CocaCola! Han var inte helt glad heller efter några dagar, men det gick i alla fall ner.
Hoppas Teddan får i sig hela kuren! Det är verkligen skitsvårt när de är i den här åldern att de kan protestera högljutt och streta emot, men ännu inte går att muta så lätt.
Hoppas Teddan får i sig hela kuren! Det är verkligen skitsvårt när de är i den här åldern att de kan protestera högljutt och streta emot, men ännu inte går att muta så lätt.
-

moia - Alltid online

20 inlägg • Sida 2 av 2 • 1, 2
Återgå till Barns hälsa & utveckling