Hur är det egentligen?
2 inlägg • Sida 1 av 1
Hur är det egentligen?
Vissa dagar är bara för jävliga. Igår var jag ledsen hela dagen, har iofs varit ledsen sen förra veckan men vet inte vad det beror på. Ibland känner jag för att åka iväg med min dotter för att vara själv i några dagar. Men så känner jag också ett jättestort behov av närhet av min sambo...
Är så himla känslig, börjar gråta så fort telefonen ringer eftersom jag inte vill bli störd av någon. Det är som om jag inte vill att min sambo ska göra annat än att vara med oss. Sen så vill jag egentligen inte ha honom nära...
Så konstigt...Någon som känner liknande?
Är så himla känslig, börjar gråta så fort telefonen ringer eftersom jag inte vill bli störd av någon. Det är som om jag inte vill att min sambo ska göra annat än att vara med oss. Sen så vill jag egentligen inte ha honom nära...
Så konstigt...Någon som känner liknande?
-

Golli - Alltid online

Re: Hur är det egentligen?
Golli det är ganska vanligt att man känner så där speciellt de första dagarna men eftersom det har gått en tid nu så tycker jag att du ska nämna det för bvc att du känner så, det kan vara så att det är en förlossningsdepression. Du ska inte gå och må dåligt när det finns hjälp att få.
Skickar dig massor av styrke kramar!!!
Skickar dig massor av styrke kramar!!!
-

myran75 - Alltid online

2 inlägg • Sida 1 av 1
Återgå till Septembermammor 2008